اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهرضا:

چشم‌انداز توسعه مهم‌ترین راهکار پیشرفت شهرضا است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر شهرضا گفت: چشم‌انداز توسعه، مهم‌ترین راهکار پیشرفت شهرضا است.

چشم‌انداز توسعه مهم‌ترین راهکار پیشرفت شهرضا است

عبدالرسول کاظم‌پور ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار در شهرضا اظهار داشت: ترسیم چشم‌اندازهای پنج ساله با لحاظ کردن امکانات، زیرساخت‌ها و محدودیت‌های موجود در شهرها به عنوان یک راهکار مهم و سازنده برای تحقق اهداف کلان در حوزه‌های مختلف به شمار می‌رود.

وی افزود: تدوین چشم‌انداز پیشرفت و توسعه در عرصه‌های گوناگون یکی از مهم‌ترین نیازهای شهرضا است که در طول دوران پس از جنگ تحمیلی مورد غفلت قرار گرفته است و بدون شک برای دستیابی به پیشرفت و توسعه حقیقی شهری باید در آینده نزدیک با همکاری و تعامل تمامی مسئولان نسبت به تدوین آن اقدام شود.

رئیس شورای اسلامی شهر شهرضا با اشاره به اینکه تحقق اهداف زیربنایی، نیازمند اعمال مدیریت کارآمد و سازنده است، خاطر نشان کرد: الگوبرداری از روحیه مدیریتی دوران جنگ تحمیلی باید مدنظر تمامی مسئولان امر باشد و در این راستا باید از ظرفیت‌های بی‌نظیر نخبگان و مفاخر شهرضایی مقیم سراسر کشور به شکل شایسته استفاده شود.

وی تصریح کرد: همگان باید بدانند که افراد متخصص و برجسته در علوم مختلف توانایی خود را در فضایی که زیرساخت‌های لازم مهیا باشد به منصه ظهور می‌رسانند و براین اساس مسئولان باید با ایجاد فضای مناسب به اصطلاح فرش قرمز را برای این افراد پهن کنند.

کاظم‌پور، ایجاد تحولات زیرساختی گسترده در شهرضا را از مهم‌ترین دستاوردهای ناشی از تدوین چشم‌انداز توسعه این شهرستان دانست و ادامه داد: تحقق مدیریت واحد شهری از مهم‌ترین ملزومات پیشرفت و آبادانی به شمار می‌رود و براین اساس انتظار داریم که در آینده نزدیک شاهد اعمال این اصل مهم باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود پیشرفت‌های گسترده در حوزه صنعت را از مهم‌ترین موفقیت‌های شهرستان شهرضا طی سال‌های گذشته ذکر کرد و افزود: بدون تردید با اعمال سیاست‌های لازم در راستای حل مشکل آب شهرستان، شاهد بروز استعدادهای کم‌نظیر شهرضا در عرصه صنعت و کشاورزی خواهیم بود.

رئیس شورای اسلامی شهر شهرضا در پایان به ‌کارگیری ظرفیت‌های بزرگ کانون تفکر و مطالعات را از مهم‌ترین نیازمندی‌های این شهر برشمرد و تصریح کرد: در حالی که این کانون در سال‌های نخست فعالیت به مسایل حاشیه‌ای وارد شده بود، اما با تدوین برنامه‌های سازنده شاهد ایجاد زمینه مناسب برای تحقق اهداف و آرمان‌های این مجموعه بوده‌ایم.

انتهای پیام/63011/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول