اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دزفول در مجلس:

توسعه برنامه محور در دستور کار مسئولان قرار گیرد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه برنامه محور در سطح شهرستان دزفول باید مدنظر باشد و در این باره باید برنامه‌ریزی‌هایی در دستور کار قرار گیرد.

توسعه برنامه محور در دستور کار مسئولان قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، عباس پاپی‌زاده ظهر امروز در بازدید از مناطقی از شهرستان دزفول اظهار کرد: باید برای توسعه پایدار شهرستان دزفول سند چشم‌اندازی تدوین شود و همه دستگاه‌ها نیازهای آتی خود را در این سند جای دهند.

وی با اشاره به اینکه توسعه باید برنامه محور باشد، خاطر نشان کرد: توسعه‌ای که مبتنی بر برنامه نباشد محکوم به شکست و بی‌عدالتی است و به این دلیل باید کوشید تا با برنامه‌ریزی در راستای توسعه شهرستان دزفول و توسعه متوازن برنامه‌ریزی کنیم.

پاپی‌زاده خاطر نشان کرد: باید برای توسعه پایدار در سطح شهرستان دزفول از توان همه برنامه‌ریزان و کارشناسان استفاده کرد و در این باره از همه توان موجود در سطح شهرستان باید بهره برد.

*مشکلات اشتغال را باید در اولویت قرار داد

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: رفع مشکلات اشتغال در سطح شهرستان دزفول نیاز مبرم این شهر است و باید برای رفع مشکلات معیشتی گامی بلند برداشت.

پاپی‌زاده با تاکید بر اینکه باید در راستای کاهش مشکلات مردم با برنامه گام برداشت، تاکید کرد: باید در راستای کاهش مشکلات مردم با ایجاد کارخانه‌های تولیدی و صنعتی گامی در راستای بهبود وضعیت اشتغال و معیشت برداریم.

*آمار صحیحی تهیه و ارائه کنیم

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: باید برای کاهش مشکلات معیشتی و توسعه شهرستان دزفول آمار دقیق و کارشناسی شده‌ای تدوین کنیم و در اینباره افق دید برنامه باید 20 سال آینده باشد.

وی تاکید کرد: باید بدانیم که در شهرستان دزفول در 15 تا 20 سال آینده چه اتفاقاتی در بخش توسعه صنایع، جاده، سلامت و بهداشت و ... باید اتفاق بیافتد و در این باره تنها باید کار کارشناسی انجام شود.

انتهای پیام/72006/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول