اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پای درد دل نخبگان کهگیلویه‌ای نشست

جعفری: نخبگان و فرهیختگان برای توسعه و پیشرفت کهگیلویه ‌وارد عمل شوند

خبرگزاری فارس: به منظور بررسی مشکلات بانوان نخبه کهگیلویه، فرماندار این شهرستان مشکلات پیش روی این قشر را مورد بررسی قرار داد.

جعفری: نخبگان و فرهیختگان برای توسعه و پیشرفت کهگیلویه ‌وارد عمل شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از دهدشت، ابراهیم جعفری صبح امروز در دیدار بانوان نخبه شهرستان کهگیلویه با بیان این که نخبگان و فرهیختگان سرمایه‌های عظیم مملکت هستند، اظهار داشت: شما نخبگان در سطح شهرستان شاخص هستید و باید از این موقعیت و مدارج خود بهره ببرید.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه بسترسازی مناسب برای شناخت نخبگان در شهرستان باید به وجود آید، اذعان داشت: شهرستان کهگیلویه با وجود محدودیت‌هایی که دارد به خاطر بافت فرهنگی یک دست و تمدن کهن و سابقه پرافتخار و درخشان یکی از خاص‌ترین شهرستان‌های کشور است.

جعفری نقش نخبگان و فرهیختگان در پیشبرد اهداف متعالی نظام را اثربخش دانست و گفت: باید با حضور و اتحاد چرخ‌ها را به حرکت درآوریم و در جامعه اثربخش باشیم.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان کهگیلویه خاطرنشان کرد: توسعه و پیشرفت شهرستان در گرو همدلی و همفکری همه ما بوده و نخبگان و فرهیختگان به لحاظ درک بیشتر و عمیق‌تر مسائل، بیشتر باید در این زمینه وارد عمل شوند.

وی آمادگی خود جهت برگزاری جلسات مختلف با حضور نخبگان و مسئولان را اعلام و بیان کرد: دفتر امور بانوان فرمانداری باید در راستای شناخت بانوان نخبه و فرهیخته در سطح شهرستان همت به خرج دهد و بسترسازی مناسب برای پرورش نخبه در زمینه‌های مختلف را فراهم سازد.

فرماندار کهگیلویه با ابراز این‌که دشمنان هیچ‌گاه از ما غافل نخواهند شد، تصریح کرد: نخبگانی که دلبستگی به مذهب و کشور دارند همواره در جهت ارتقای شاخص‌های علمی و ثبت ابداعات و اختراعات مختلف تلاش می‌کنند.

به گزارش فارس در این نشست نخبگان شرکت کننده بیش از آن که راهکار و ایده ارائه دهند، به بیان مشکلات و دغدغه های خود پرداختند.

عدم حمایت از پژوهشگران و فراهم نبودن زمینه کار پژوهشی در شهرستان به رغم ظرفیت‌های خوب فکری موجود مهم‌ترین دغدغه  بانوان حوزه پژوهش بود.

فقر فرهنگی، بدبینی و دست کم گرفتن شاعران در انجمن شعر و ادب شهرستان، مشکلی بود که از سوی یکی از شاعران مطرح شد و خواستار ایجاد مکان مناسب برای برگزاری انجمن شهر بانوان شدند.

سرخوردگی هنرمندان و عدم حمایت اداره ارشاد از هنرمندان این حوزه، دغدغه هنرمندان شرکت کننده بود.

اعزام قهرمانان ورزشی با هزینه شخصی ورزشکاران به مسابقات مختلف و مظلومیت تیم‌های ورزشی شهرستان در میادین و مسابقات مختلف دغدغه مهم ورزشکاران در این نشست بود.

در حوزه قرآن نیز حافظان قرآن خواستار حمایت جدی مسئولان در گسترش فعالیت‌های قرآنی در شهرستان شدند.

انتهای پیام/82008/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول