اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آوج خبر داد

آغاز توزیع نهال‌ در آوج/ توسعه 20 هزار متر مربعی فضای سبز آوج

خبرگزاری فارس: شهردار آوج از آغاز توزیع نهال‌های مختلف در شهر آوج خبر داد و گفت: شهرستان آوج در سال 92، 20 هزار متر مربع توسعه فضای سبز داشته است.

آغاز توزیع نهال‌ در آوج/ توسعه 20 هزار متر مربعی فضای سبز آوج

رامین کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آوج اظهار داشت: تعداد 56 هزار اصله نهال توسط اداره منابع طبیعی در شهرستان آوج آماده توزیع شده است.

شهردار آوج افزود: از این تعداد 10 هزار نهال قرار است به شهرداری آوج تحویل داده شود.

وی با اعلام اینکه تاکنون چهار هزار نهال از سوی منابع طبیعی و آبخیزداری به شهرداری آوج تحویل داده شده است، عنوان کرد: صنوبر، کاج، اقاقیا، و نهال‌های مثمر و غیر مثمر از جمله نهال‌های تحویل داده شده به شهرداری آوج است.

شهردار آوج با اشاره به برگزاری مراسم روز‌ درختکاری روز گذشته در شهر آوج با حضور مسئولان ابراز داشت: همچنین بالغ بر سه هزار شاخه گل برای کاشت در این شهر خریداری شده است.

کریمی با اشاره به آمادگی فضا‌های شهری برای کاشت نهال‌ها و شاخک‌های گل بیان کرد: پروژه بلوار فضای سبز آوج 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی عنوان کرد: این بلوار به طول 5/1 کیلومتر در عرض دو متر هم‌اکنون به‌ همت شهرداری آوج در حال ساخت و بهره‌برداری است.

شهردار آوج با بیان اینکه سه پارک و بوستان فضای سبز توسط شهرداری در حال تکمیل است، بیان کرد: پروژه پارک هفت هکتاری آوج بالغ بر 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

کریمی با اشاره به توسعه پارک‌های محله‌ای در آوج بیان کرد: سه پارک محله‌‌ای تاکنون در مناطق شاه‌ عباسی، شهرک سی دستگاه و داخل شهرک آب‌انبار شهر آوج احداث شده است و تمامی مراحل درختکاری و نصب وسایل ورزشی آن نیز به ارزش هر کدام 90 میلیون ریال به انجام رسیده است.

وی میزان فضای سبز بلوار شهر آوج را چهار هزار و 500 متر مربع اعلام کرد و افزود: شهرداری آوج تاکنون 24 هزار متر فضای سبز شهری را ایجاد کرده است.

شهردار آوج بیان کرد: در سال 92 قرار است حد‌اقل 20 هزار متر مربع عملیات توسعه فضای سبز شهری در آوج صورت گیرد.

کریمی با اشاره به احداث سفره‌خانه سنتی شهر آوج بیان کرد: سفر‌خانه مذکور دارای آب‌نمای آبشاری و تعدادی آلاچیق برای تفریح مسافران، شهروندان و گردشگران است.

وی ابراز داشت: عملیات گل‌‌کاری و فضای سبز سفره‌خانه نیز به طول 20 هزار متر مربع و دو هکتار تاکنون توسط شهرداری آوج به مرحله اتمام و پایان کار رسیده است.

انتهای پیام/77005/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول