اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کامیاران خبر داد

تصویب یک‌هزار و 965 طرح توسعه کشاورزی در کامیاران

خبرگزاری فارس: فرماندار کامیاران گفت: از ابتدای سال تاکنون یک‌هزار و 965 طرح توسعه کشاورزی با اعتباری بالغ بر 779 میلیارد ریال در کامیاران تصویب شده‌اند.

تصویب یک‌هزار و 965 طرح توسعه کشاورزی در کامیاران

به گزارش خبرگزاری فارس از کامیاران علی‌عسکر روحانی در هفدهمین جلسه ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی شهرستان کامیاران اظهار کرد: 73 طرح در زمینه‌های فنی و زیربنایی، دام، طیور و باغبانی بررسی و با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد ریال به تصویب رسیده است.

وی گفت: در پرداخت تسهیلات تلاش شده بیشتر جنبه‌های کیفی کار، استفاده درست از منابع و نظارت مستمر مدنظر قرار گیرد.

فرماندار کامیاران تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون 17 جلسه ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی برگزار و در مجموع 1965 طرح با اعتباری بالغ بر 779 میلیارد در این جلسات تصویب شده است.

وی گفت: از مجموع طرح‌های تصویبی 1408 طرح به بانک‌های عامل معرفی و 323 طرح موفق به دریافت تسهیلات به میزان 74 میلیارد و 413 میلیون ریال شده‌اند.

فرماندار کامیاران از مسئولان کشاورزی خواست تا نیازهای این بخش را شناسایی کرده و نسبت به جمع‌بندی و ارائه گزارش‌های لازم به منظور تامین اعتبار مورد نیاز در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اقدام نمایند.

در ابتدای این جلسه مدیر جهاد کشاورزی کامیاران نیز با اعلام نیاز شهرستان به صنایع تبدیلی از احداث سردخانه در کامیاران خبر داد و افزود: کارهای مقدماتی این طرح انجام  شده و انتظار می‌رود با ایجاد سردخانه میوه، علاوه بر تامین نیاز میوه شهروندان در فصول مختلف از ضایعات آن در حد قابل قبولی جلوگیری شود.

تیمور رضایی در خصوص جلوگیری از ایجاد مشکلات احتمالی برای واگذاری 150 هکتار از اراضی منابع طبیعی هم گفت: به منظور بررسی راهکارهای سودآوری، جلسات لازم با اعضا تعاونی پیش‌بینی شده و در نهایت بر اساس منافع عمومی تصمیم‌گیری می‌شود.

انتهای پیام/79014/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول