اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان و بلوچستان خبر داد

اختصاص 18 میلیارد ریال برای توسعه و عمران بخش بنت

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: امسال 18 میلیارد ریال برای توسعه و عمران بخش بنت اختصاص یافته است.

اختصاص 18 میلیارد ریال برای توسعه و عمران بخش بنت

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حاتم نارویی در نشست شورای اداری نیکشهر و معتمدان بخش بنت، اظهار داشت: در صورت ارتقا بخش بنت به شهرستان شاخص‌های توسعه آن ارتقا خواهد یافت.

وی افزود: بخش بنت در قبل از انقلاب از داشتن امکانات زیر بنایی محروم بود اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون به ویژه در دولت نهم و دهم خدمات ارزشمندی ارائه و زیرساخت‌های مناسبی در این منطقه ایجاد شده است.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: با این وجود هنوز جای کار بسیار است و مردم این بخش نیازمندی‌ها و مشکلاتی دارند که باید مرتفع شود، به‌زودی شاهد تحولی بزرگ در بخش بنت خواهیم بود.

نارویی با اشاره به درخواست مردم بنت مبنی بر ارتقا این بخش به شهرستان بیان داشت: ارتقای این بخش به شهرستان نیازمند شرایط خاصی از جمله داشتن جمعیت 50 هزار نفری است به همین منظور کارشناسان برای بررسی‌های لازم اعزام خواهند شد.

این مسئول بر اجرای طرح‌های روکش آسفالت محور بنت - نیکشهر به طول 75 کیلومتر و بازسازی نقاط حادثه‌خیز این محور تأکید کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان همچنین استقرار نمایندگی برخی ادارات و ساخت و تکمیل طرح‌های عمرانی شامل آب‌رسانی و برق‌رسانی به روستاها، مراکز بهداشتی درمانی و آموزشی را مورد تأکید قرار داد.

فرماندار نیکشهر هم در این جلسه گفت: اعتبارات اختصاص یافته امسال به بخش بنت در زمینه ساخت خانه‌های بهداشت، فضاهای آموزشی، شبکه آبرسانی و اجرای طرح‌های عمران شهری و طرح‌های کشاورزی در حال هزینه است.

صاحب‌گل صالحی از حضور استاندار در شهرستان نیکشهر تقدیر کرد و افزود: از 67 سفر درون استانی استاندار، هفت سفر به شهرستان نیکشهر انجام شده که این خود نشان دهنده توجه مسئولان نظام به ویژه مدیریت ارشد استان به نقاط محروم و دور افتاده است.

وی در پایان اذعان داشت: این سفرها نوید دهنده آینده‌ای درخشان برای منطقه است.

انتهای پیام/75002/ن/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول