اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد

تدوین سند توسعه ‌چهارمحال و بختیاری بر‌اساس واقعیت‌ها‌

خبرگزاری فارس: استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: سند برنامه پنجم توسعه استان بر اساس معیارهای منطقی و واقعی تدوین شده است.

تدوین سند توسعه ‌چهارمحال و بختیاری بر‌اساس واقعیت‌ها‌

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‎اصغر عنابستانی عصر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی این استان اظهار داشت: سند برنامه پنجم توسعه استان بر اساس شاخص‌ها و معیارهای منطقی و واقعی تهیه و تدوین شده است.

وی با بیان اینکه برنامه پنجم توسعه متناسب با ظرفیت‌های استان تدوین شده است، افزود: تناسب این سند با وضعیت موجود و ظرفیت‌های استان می‎تواند ما را در پیشبرد و اجرایی کردن آن کمک بسزایی کند.

عنابستانی با قدردانی از تلاش‌های مسئولان و مدیران استان در تدوین برنامه پنجم توسعه، تصریح کرد: برای تهیه و تدوین این سند بیش از 10 هزا نفر ساعت تلاش کار انجام گرفته است.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: هرچند برای تدوین این برنامه سعی شده تا یک تعادل منطقی بین حوزه‌های مختلف ایجاد شود اما ممکن است نقایصی در آن وجود داشته باشد که با سند پشتیبان می‏تواند این مشکل را برطرف کرد.

عنابستانی با بیان اینکه این سند می‎تواند منشا تحولات سازنده‌ای در بخش‌ها و عرصه‌های مختلف استان شود، خاطرنشان کرد: این سند به زودی به دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی ابلاغ می‎شود و همه دستگاه‌ها باید تلاش و دقت خود را در اجرای هرچه بهتر آن به کار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: باید همه تلاش خود را اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های این سند به کار گرفته  تا پس از پایان سال 94 شاهد رشد و توسعه چشمگیر استان باشیم.

انتهای پیام/68004/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول