اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست بنیاد نخبگان آذربایجان غربی تاکید کرد

راه‌اندازی بنیاد نخبگان در تمام شهرهای آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: سرپرست بنیاد نخبگان آذربایجان غربی گفت: با توجه به وجود نخبگان در تمام شهرهای آذربایجان غربی لزوم ایجاد دفتر نمایندگی در تمام شهرهای این استان ضروری است.

راه‌اندازی بنیاد نخبگان در تمام شهرهای آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از مهاباد محمد موسایی اسکویی صبح امروز در نشست نخبگان شهرستان مهاباد که با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری مهاباد برگزار شد، اظهار داشت: شهرستان مهاباد یکی از شهرستان‌های استان آذربایجان غربی است که در زمینه نخبه پروری به خوبی وارد عمل شده است.

وی با تاکید بر شناسایی نخبگان در تمام زمینه‌ها، تصریح کرد: برای این منظور لازم است تا بنیاد ملی نخبگان در تمام شهرهای این استان به صورت نمایندگی فعالیت کند که برای این منظور باید زیرساخت‌های مورد نیاز فراهم شود.

موسایی خواستار حمایت از نخبگان شد و افزود: حمایت از نخبگان یکی از اولویت‌های بنیاد ملی نخبگان به شمار می‌رود.

وی با اشاره به راه‌اندازی بنیاد ملی نخبگان در یک سال گذشته در این استان، گفت: با توجه به اینکه بنیاد ملی نخبگان استان در یک سال گذشته راه‌اندازی شده است ولی خدمات ارزشمندی را به نخبگان ارائه داده است.

موسایی با بیان اینکه نخبگان عمدتاً مشکل مالی برای تجاری سازی و توسعه طرح خود دارند، اظهار داشت: در این راستا نیز تمهیدات لازم در حال بررسی است که برای رفع این مشکل نیز می‌توان صندوقی را افتتاح و از طریق این صندوق نخبگان را مورد حمایت مالی قرار داد.

انتهای پیام/61001/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول