اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش جیرفت:

منطقه‌گرایی در بحث نخبه‌پروری مطرح نباشد

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان جیرفت گفت: نخبه‌پروری باید به گونه‌ای باشد که منطقه‌گرایی در آن مطرح نباشد، افرادی به این مسئله دامن می‌زنند و دود آن به چشم همه ما می‌رود.

منطقه‌گرایی در بحث نخبه‌پروری مطرح نباشد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، عبدالمجید سالاری ظهر امروز در آیین تجلیل از نخبگان کنکور سال 91 در این شهرستان اظهار داشت: همه ما پیرو دین جهانی اسلام و شیعه هستیم و توفیق بنیانگذاری بسیاری از علوم را در دنیا داریم و امروز در عرصه جهانی جزو کشورهای برتر در تولید علوم و تکنولوژی هستیم.

وی با بیان اینکه موفقیت امروز جز با تلاش دانش‌آموزان و معلمان سختکوش محقق نمی‌شد، افزود: با تلاش دبیران و معلمان بود که امروز شاهد شکوفایی این استعدادها هستیم.

سالاری تصریح کرد: زمانی جوانان این مرز و بوم خود را وقف اسلام و نظام جمهوری اسلامی کردند، شهدایی که امروز ما به آنها افتخار می‌کنیم و اگر امروز در بین ما بودند، جزو نخبگان بودند، امروز هر چه داریم از تلاش این جوانان بود که خود را وقف انقلاب کردند.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که ملت ما انقلاب کرد و در دوران هشت سال دفاع مقدس همه با هم و در کنار هم و در یک سنگر خود را وقف نظام و انقلاب کردیم و امروز که 34 سال از نظام جمهوری اسلامی می‌گذرد، این آسایش، آرامش و شکوفایی را مدیون شهدا و رشادت‌های آنها هستیم.

مدیر اداره آموزش و پرورش جیرفت گفت: اگر ما در مجامع علمی توانستیم، خود را نشان دهیم، آن را مدیون خون شهدا هستیم و خون این شهدا درخت استعدادهای جوانان را شکوفا کرد.

سالاری تصریح کرد: نخبگان آینده‌سازان این شهر و کشور هستند و باید از شهدا الگو بگیرند و پیرو راه آنها باشند.

وی اذعان داشت: نخبه‌پروری باید به گونه‌ای باشد که منطقه‌گرایی در آن مطرح نباشد، افرادی به این مسئله دامن می‌زنند و دود آن به چشم همه ما می‌رود و باید به نیروهای توانمند بها دهیم.

انتهای پیام/80002/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول