اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تربیت بدنی نیروی انتظامی کرمانشاه:

عدالت و امنیت باید در جودوی کرمانشاه ارتقاء پیدا کند

خبرگزاری فارس: مسئول تربیت بدنی نیروی انتظامی استان کرمانشاه گفت: عدالت و امنیت باید همیشه در هر جای جامعه و ورزش ما وجود داشته باشد که این 2 مقوله باید در جودوی کرمانشاه، ارتقاء پیدا کند.

عدالت و امنیت باید در جودوی کرمانشاه ارتقاء پیدا کند

بهروز سرتیپ‌نیا در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: مکان ورزش جودو در کرمانشاه مناسب نیست و لیاقت جودوکاران کرمانشاه که درخشش قابل قبولی داشته‌اند، بیش از این است.

مسئول تربیت بدنی نیروی انتظامی استان کرمانشاه با تاکید بر جذب اسپانسر برای تغییر در وضعیت جودو کرمانشاه، ادامه داد: اعتقاد راسخ دارم که مسئولان این رشته زحمت کشیده‌اند، اما سوابق نشان می‌دهد که بهتر از این هم می‌شد عمل کرد.

سرتیپ‌نیا با بیان اینکه در بدنه مدیریتی جودو، وضعیت انحصاری وجود دارد، افزود: در ساختار مدیریتی جودوی کرمانشاه تغییرات بیرونی رخ نداده و به افرادی که بنیان‌گذار جودو در کرمانشاه بوده‌اند، توجه نمی‌شود.

وی احترام به پیشکسوتان را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: عدالت و امنیت باید همیشه در هر جای جامعه و ورزش ما وجود داشته باشد که این 2 مقوله باید در جودوی کرمانشاه، ارتقاء پیدا کند.

سرتیپ‌نیا جذب بودجه برای ورزش جودو در کرمانشاه را ضعیف دانست و تصریح کرد: باید شایسته‌سالاری و پتانسیل ورزشکاران مورد توجه قرار گیرد.

وی پایبندی به نظم و ادب را شرط مربی‌گری دانست و خاطر نشان کرد: ورزشکاران خوبی در شهرستان‌های استان کرمانشاه وجود دارند که باید به آن‌ها بیش از این توجه شود.

انتهای پیام/2700/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول