اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره تعاون اسفراین:

4 هزار فرم اطلاعات خانوار سهام عدالت در اسفراین جمع‌آوری شد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اسفراین گفت: بیش از 4 هزار فرم اطلاعات خانوار سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی در این شهرستان پس از تکمیل توسط متقاضیان جمع آوری شده است.

4 هزار فرم اطلاعات خانوار سهام عدالت در اسفراین جمع‌آوری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی، حسن ملایی اظهار کرد: این تعداد فرم تا پایان بهمن ماه جمع آوری شده و توزیع فرم‌ها تا اطلاع ثانوی همچنان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: بیش از 6 هزار نفر از کارگران فصلی و ساختمانی اسفراین در سامانه سهام عدالت ثبت نام کرده‌اند که فرم‌های این افراد توسط تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان در حال توزیع است.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اسفراین از کارگران فصلی و ساختمانی شهرستان اسفراین خواست تا هر چه سریع‌تر در فرصت باقی‌مانده نسبت به دریافت و تکمیل فرم‌های سهام عدالت خود اقدام کنند.

خبر دیگری نیز حاکی است، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: در راستای اجرای نظام  نامه جشنواره ملی و استانی امتنان و با هدف ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری ثبت نام اینترنتی از متقاضیان شرکت در هشتمین جشنواره ملی امتنان از کار آفرینان برتر استان آغاز شد.

علی حسین‌پور آغاز ثبت نام در این جشنواره را ابتدای اسفندماه سال جاری و به طور هم‌زمان در سراسر کشور اعلام کرد و افزود: همه کارآفرینان استان که تمایل دارند در این جشنواره شرکت نمایند می‌توانند به آدرس اینترنتیwww.karafarinanebartar.ir   مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی با اشاره به این که آخرین مهلت ثبت نام از کارآفرینان برتر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه 14 فروردین 92 در نظر گرفته شده است از تمام کارآفرینان استان خواست تا در فرصت باقی مانده نسبت به ثبت نام در این سامانه اقدام کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی اظهار کرد: جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر همه ساله در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود که مرحله استانی آن تابستان سال آینده برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مراحل ثبت نام و داوری جشنواره به صورت اینترنتی بوده و پذیرش هرگونه فرم و مستندات به صورت دستی ممنوع است.

انتهای پیام/63001/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول