اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون و کار و رفاه اجتماعی هرمزگان:

کارگران فصلی هرمزگان برای تکمیل پرونده سهام عدالت اقدام کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان از آغاز مرحله دوم توزیع فرم‌های اطلاعات خانوار سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی در استان خبر داد.

کارگران فصلی هرمزگان برای تکمیل پرونده سهام عدالت اقدام کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان، احمد راستی در این رابطه اظهار داشت: کارگران فصلی و ساختمانی که طی سنوات گذشته برای دریافت سهام عدالت بصورت اینترنتی نام‌نویسی و کد رهگیری دریافت کرده‌اند باید برای دریافت و تکمیل فرم اطلاعات خانوار خود از امروز تا نیمه اول فروردین سال 92  در شهرستان بندرعباس به ساختمان نهادهای مدنی- جنب مرکز آموزش فنی و حرفه ای- کوچه شهید غلام غلامی و در سایر شهرستان‌ها نیز به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی مراجعه و اقدامات لازم را انجام دهند.

وی افزود: سرپرست خانوار در هنگام مراجعه برای دریافت فرم مورد نظر باید کد رهگیری خود را همراه داشته باشد و در صورت عدم توانایی مراجعه سرپرست خانوار یکی از اعضای خانواده می‌تواند با در دست داشتن شناسنامه و کارت ملی خود و سرپرست و سایر اعضای خانواده اقدام کنند.

به گفته مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان، بیش از 34 نفر برای دریافت سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی در این استان ثبت نام کردند که در مرحله اول 6 هزار و 838 نفر برای تکمیل پرونده اقدام کرده‌اند.

راستی اضافه کرد: افرادی که در مرحله نخست برای تکمیل پرونده مراجعه و فرم مخصوص را تکمیل کرده اند، نیازی به مراجعه مجدد ندارند.

این مسئول در ادامه بیان داشت: کارگران ساختمانی و فصلی از اقشار زحمتکش جامعه هستند و اقدام دولت برای ثبت نام سهام عدالت این قشر بیانگر عزم جدی در گسترش عدالت و رسیدگی به دهک‌های ضعیف‌تر جامعه است.

انتهای پیام/2310/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول