اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد سهام عدالت استان یزد:

50 درصد کارگران یزد برای دریافت سهام عدالت ثبت‌نام کردند

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد سهام عدالت استان یزد گفت: تاکنون 50 درصد کارگران فصلی و ساختمانی در این استان برای دریافت سهام عدالت خود به شرکت‌های تعاونی سهام عدالت محل سکونت خود مراجعه و ثبت‌نام کرده‌اند.

50 درصد کارگران یزد برای دریافت سهام عدالت ثبت‌نام کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزدی به نقل از روابط عمومی سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد، مرادعلی میر از تمدید مهلت مراجعه کارگران برای ثبت‌نام خبر داد و اظهار داشت: در برخی شهرستان‌ها بین 70 تا 100 درصد کارگران مشمول طرح، ثبت‌نام کرده‌اند.

این مسئول، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان را متولی اجرای واگذاری سهام عدالت کارگران ذکر کرد.

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد با بیان اینکه در اجرای این طرح هیچ گونه ثبت‌نام جدیدی وجود ندارد، تعداد افراد مشمول این طرح را حدود 13 هزار و 800 خانوار اعلام کرد.

وی ارزش اسمی هر برگ سهام را یک میلیون تومان و ارزش واقعی آن را 3.5 میلیون تومان بیان کرد و گفت: شرط دریافت سهام عدالت، عضویت در تعاونی‌های سهام عدالت است و افرادی که فرم پیش‌ثبت‌نام را پر نکرده‌اند، سهام به آنها تعلق نمی‌گیرد.

میر گفت: در راستای اجرای طرح واگذاری سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی، فرم‌های اطلاعات خانوار برای درج مشخصات از سوی شرکت‌های تعاونی سهام عدالت تحویل کارگران می‌شود و آنها پس از تکمیل، ثبت مشخصات و امضا، تحویل شرکت‌های مورد نظر داده و با تایید اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به سازمان امور اقتصادی و دارایی استان یزد ارجاع می‌شود.

این مسئول در پایان اذعان داشت: تاکنون حدود 55 درصد جمعیت یک میلیون و 70 هزار نفری استان یزد، معادل 600 هزار نفر، برگ سهام عدالت خود را دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/2464/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول