اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شبستر خبر داد

آغاز جمع آوری اطلاعات مشمولان دریافت سهام عدالت کارگران فصلی در شبستر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شبستر گفت: تکمیل فرم‌های جمع‌آوری اطلاعات مشمولان دریافت سهام عدالت ویژه کارگران فصلی و ساختمانی از طریق شرکت تعاونی سهام عدالت شبستر آغاز شده است.

آغاز جمع آوری اطلاعات مشمولان دریافت سهام عدالت کارگران فصلی در شبستر

به گزارش خبرگزاری فارس از شبستر، مهدی نادری پیش از ظهر امروز در جمع مدیران شهرستان شبستر واگذاری سهام عدالت را یکی از مهم‌ترین راهکارها و سیاست‌های عدالت محور دولت خواند.

وی اظهار کرد: در راستای توزیع عادلانه ثروت و درآمد بین اقشار، این فرم‌ها برای واجدان شرایط مشمولان این طرح انجام می‌پذیرد و امیدواریم با مراجعه به موقع کارگران فصلی و ساختمانی شناسایی مشمولان و احراز هویت آنها در موعد مقرر پایان پذیرد.

نادری با تاکید بر اینکه در ارائه اطلاعات درخواستی دقت کرده تا موجب ضایع شدن حق و حقوق افراد نشود، تصریح کرد: تنها مکان تنظیم این فرم‌ها شرکت تعاونی سهام عدالت شبستر و همشهریان محترم توجه کنند از سوء استفاده افراد سودجو جلوگیری شود.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه در این مرحله تعداد 5 هزار و 842 فرم برای خانوارها جمع آوری می‌شود و اطلاعات مشمولان دریافت سهام عدالت تکمیل خواهد شد، خاطر نشان کرد: افراد حائز شرایط در مراجعه حضوری شماره کد رهگیری، مدارک مربوطه از جمله اصل کارت ملی و شناسنامه را به همرا داشته باشند.

انتهای پیام/60002 /و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول