اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا و با حضور مدیران کل استانی برگزار می‌شود

برگزاری نخستین همایش توجیهی دیوان عدالت ادارای در کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری فارس: مدیر دفتر نمایندگی دیوان عدالت اداری در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: فردا و با حضور مدیران کل استانی و معاونین اداری و مالی و کارشناسان حقوقی دستگاه‌ها همایش دیوان عدالت و صلاحیت‌ها و تکالیف مدیران برگزار می‌شود.

برگزاری نخستین همایش توجیهی دیوان عدالت ادارای در کهگیلویه و بویراحمد

امین کریمپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: جای دیوان عدالت اداری برای رسیدگی به امور مربوطه در استان ما خالی بود که با درایت و تدبیر مسئولان ارشد قضایی کشور و پی‌گیری مستمر مسئولان دادگستری استان این کمبود و خلأ در استان ما برطرف شد.

این مسئول ارشد قضایی در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: پس از شکل‌گیری دفتر دیوان در استان و افتتاح آن توسط حجت‌الاسلام منتظری رئیس دیوان عدالت اداری کشور، نخستین جلسه و نشست توجیهی در این ارتباط در استان برگزار می‌شود.

کریمپور افزود: نخستین همایش توجیهی ما با عنوان "دیوان عدالت اداری، صلاحیت‌ها و تکالیف مدیران" فردا دوشنبه 7 اسفندماه از ساعت 9 تا 11 صبح در محل اداره‌کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد و در سالن همایش‌های این اداره‌کل برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این همایش با محوریت دفتر دیوان عدالت اداری در استان و با همکاری بسیج حقوقدانان با حضور همه مدیران‌کل دستگاه‌های استان و همچنین معاونین مالی آن‌ها و کارشناسان حقوقی دستگاه‌ها برگزار می‌شود.

کریمپور با بیان این‌که افتتاح این دفتر نقطه عطفی در فعالیت‌های قضایی استان خواهد بود از رسانه‌ها و مطبوعات خواست تا در زمینه تبیین اهداف این دفتر در استان کهگیلویه و بویراحمد همکاری تنگاتنگی با دیوان عدالت اداری داشته باشند.

انتهای پیام/2571/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول