اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میاندوآب:

نباید با اختلافات جزئی رهبری را ناخشنود کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه میاندوآب گفت: نباید با اختلافات جزئی دل مقام معظم رهبری را ناشاد کرد چرا که در پس آن خشنودی دشمنان قرار دارند.

نباید با اختلافات جزئی رهبری را ناخشنود کرد

حجت‌الاسلام محمدجواد قهرمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مهم‌ترین انتظاری که از مقامات و مسئولان در پست‌های مختلف کشور وجود دارد این است به دغدغه‌های مقام معظم رهبری توجه کرده و به مسائلی که از نظر ایشان اهمیت و حساسیت فوق‌العاده‌ای دارد بپردازند و اجازه ندهند اختلافات جزئی و تفاوت در دیدگاه‌ها و سلیقه‌ها به اختلافات عمیق تبدیل شود.

وی با بیان اینکه اقشار مختلف مردم و مسئولان باید برای اعتلا و عظمت نظام اسلامی بیاندیشند، افزود: در شرایطی که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دنبال تشدید تحریم‌های اقتصادی علیه کشور ما هستند باید همه برای حل مشکلات در حوزه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و صنعتی جهاد کنند و در این راستا به یکدیگر یاری رسانند.

امام جمعه میاندوآب با اظهار به اینکه در روزهای آخر سال مسئولان باید به مردم مژده‌هایی دهند، افزود: باید در زمینه‌های مختلف اعم از پیشرفت‌های صنایع دفاعی، علمی و ... خبرهای دلنشینی به مردم دهند تا آن ها بیش از پیش دلگرم شده و به آینده درخشان نظام و انقلاب امیدوار شوند و در مقابل فشارهای دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی جدی‌تر و متعهدتر از قبل ایستادگی کنند.

قهرمانی تعالی و سرافرازی نظام اسلامی را در سایه اتحاد، همدلی و نزدیک شدن دل‌ها به یکدیگر دانست و گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری بر روی موضوع وحدت کلمه تاکید ویژه دارند از این‌رو برای تحقق بخشیدن آن باید به طور مستمر تلاش کرد و مولفه‌های آن را در جامعه پیاده کرد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در سخنرانی‌های اخیر در ارتباط با اهداف شوم آمریکا هشدارهایی دادند، افزود: سران این کشور زمانی که در منطقه دچار بحران می‌شوند دست یاری به سوی ایران اسلامی دراز می‌کنند حال آنکه این قبیل حرکت‌ها خدعه و نیرنگی بیشتر نیست زیرا از یک طرف پیشنهاد مذاکره می‌دهند از طرف دیگر گلوله‌های توپ خود را به سمت ملت ما نشانه رفته و تحریم‌ها را تشدید می‌کنند.

انتهای پیام/61002/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول