اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس:

دامن ‌زدن به اختلافات بی‌احترامی به نظام است / سخنان رهبری فصل‌الخطاب است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس با بیان این‌که دامن ‌زدن به اختلافات بی‌احترامی به نظام است، گفت: سخنان رهبری فصل‌الخطاب است.

دامن ‌زدن به اختلافات بی‌احترامی به نظام است / سخنان رهبری فصل‌الخطاب است

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان نوشهر در پی اختلافات ایجاد شده در میان برخی مسئولان اظهار داشت: دامن ‌زدن به اختلافات بی‌احترامی به نظام است.

قاسم احمدی‌لاشکی تصریح کرد: مسئولان باید از هر چه که مردم را از هم دور می‌کند و در جامعه ایجاد اختلاف می‌کند فاصله بگیرند.

وی افزود: در تمامی برنامه‌های مسئولان باید روح وحدت وجود داشته باشد و در هر مقام و منصبی که هستند فرقی نمی‌کند باید از اختلاف‌افکنی در جامعه دوری کنند.

عضو کمیسیون و آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در رابطه با این‌که مسئولان باید از امروز تا روز انتخابات از ایجاد شکاف و اختلافات پرهیز کنند، تصریح کرد: دامن ‌زدن به اختلافات به منزله خیانت به مردم است.

وی علت اصلی وجود اختلافات در بین برخی مسئولان را کمرنگ شدن ایمان و قرار گرفتن آنان در محور کسب قدرت دانست و عنوان کرد: مسئولان نظام باید درصدد رفع مشکلات مردم زیر چتر رهبری برآیند و مردم را مورد اصل کارها قرار دهند و از بداخلاقی‌های سیاسی دوری کنند.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس در پایان افزود: مسئولان به جای صرف انرژی خود در مخالفت با یکدیگر به رفع مشکلات امروز مردم مانند تورم، بیکاری و تحریم بپردازند و از کارهایی که هیچ نتیجه‌ای برای مردم ندارد، دوری کنند.

انتهای پیام/86019/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول