اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند:

مردم خواستار کنار گذاشتن اختلافات هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه دماوند گفت: مردم ایران اسلامی با حضور میلیونی خود در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که خواستار کنار گذاشتن اختلافات هستند.

مردم خواستار کنار گذاشتن اختلافات هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام محمد علاءالدینی ظهر امروز در جمع مردم دماوند با اشاره به برگزاری باشکوه راهپیمایی میلیونی 22 بهمن و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر کشور اظهار داشت: راهپیمایی باشکوه مردم در این روز الهی چند پیام اساسی به همه افراد در داخل و خارج کشور داشت.

وی افزود: پیام راهپیمایی سراسر 22 بهمن در داخل کشور بیشتر به مسئولان دستگاه‏های اجرایی و نهادهای دولتی بود تا هر چه سریع‏تر اختلافات موجود بین خودشان را کنار بگذارند و در راستای خدمت بی‏منت به مردم همچون گذشته گام بردارند.

امام جمعه دماوند افزود: در روزهای گذشته رفتارهایی را در کشور شاهد بودیم که در برهه کنونی چندان به صلاح نیست و باید همه به اصل اسلامی دوستی و رأفت توجه داشته باشند.

علاءالدینی ادامه داد: حضور گسترده و میلیونی مردم ایران اسلامی در راهپیمایی روز 22 بهمن نشان داد که مردم در پاسداری از اسلام ناب محمدی(ص) و نظام اسلامی که بر پایه خون هزاران شهید گلگون‏کفن بنا شده است، لحظه‏ای غفلت نخواهند کرد.

وی گفت: پیام حضور باشکوه مردم در این راهپیمایی به مسئولان این بود که باید هر چه زودتر اختلافات و بداخلاقی‏ها را کنار بگذارند و در مسیر اعتلای نظام گام بردارند.

امام جمعه دماوند افزود: مردم در راهپیمایی پرشور خود در سالروز گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی با صدایی رسا اعلام کردند که ما در صحنه حضور داریم و نمی‏گذاریم دشمن قدمی از حدش فراتر بگذارد.

علاءالدینی افزود: مردم در سالیان متمادی نشان داده‏اند که پای انقلاب اسلامی و دینی‏شان ایستاده‏اند.

انتهای پیام/2568/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول