اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بجنورد:

اختلافات حاشیه‌دار بازی در زمین دشمن است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بجنورد بروز و آشکار کردن هر گونه اختلافات حاشیه‌دار را بازی در زمین دشمن دانست.

اختلافات حاشیه‌دار بازی در زمین دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد،حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در آیین این هفته نماز جمعه مرکز خراسان شمالی اظهار کرد:این گونه رفتارها با حفظ وحدت که مورد سفارش آموزه‌های دینی و رهبری بوده مغایرت دارد.

وی با تاکید بر پرهیز مسئولان برای تریبونی کردن اختلافات تصریح کرد: مسئولان باید با تقویت وحدت در مقابل توطئه های دشمنان ایستادگی کنند.

خطیب جمعه بجنورد با اشاره اینکه دشمنان با حربه فشار و تحریم به دنبال رسیدن به نقشه‌های شوم خویش است، گفت:دشمنان بدانند که با این گونه ترفندها نخواهند توانست به اهداف پلید خود برسند زیرا ملت از این گونه مشکلات ترسی ندارند.

وی همچنین با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، با رهبری مدبرانه حضرت امام خمینی (ره) و حضور مردم به نصرت رسید.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه بی‌تردید عزت و عظمت انقلاب سلامی مرهون مجاهدت‌های امام (ره) و شهدا است، تصریح کرد: تشکیل انقلاب اسلامی سبب نجات کشور از دست استکبار شد و ایام الله دهه فجر یادآور این روزها و ایام عظمت بخش و تاریخی است که باید برای داشتن این ایام شکرگزار باشیم.

وی افزود: اهمیت پیروزی انقلاب تا حدی است که امروز مشاهده می‌کنیم که از جهان دو قطبی و تک قطبی خبری نیست و ملت‌ها دیگر ظلم و جور را نمی‌پذیرند.

حجت الاسلام یعقوبی با تاکید بر نقش امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: امام انقلاب خود را از سال 42 آغاز و با وجود سختی‌های بسیار، لیکن با مجاهدت‌ها و حضور آحاد مردم، این انقلاب را در سال 57به پیروزی رساند.

وی حرکت در مسیر رهبری و پیروی از ولایت فقیه را دلیل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی ایران برشمرد.

امام جمعه بجنورد اضافه کرد: اینک پس از گذشت 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران با اقتدار بر قله‌های افتخار می‌درخشد و این ثمره یاری پروردگار متعال، خون پاک شهدا، رهنمود های رهبر فرزانه انقلاب و ولایت مداری مردم است.

انتهای پیام/63002/ت40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول