اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

بروز اختلافات بین مسئولان فرصت‌سوزی برای دوری از مسائل اصلی است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به توطئه‌ها و تلاش‌های دشمن برای تحت فشار قرار دادن ملت افزود: این دسیسه‌ها برای ایجاد اختلاف بین مسئولان است تا از مسائل مهم کشور به دور بیفتند.

بروز اختلافات بین مسئولان فرصت‌سوزی برای دوری از مسائل اصلی است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان محمود قاسمی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه همدان جلوگیری از رشد کشور در همه عرصه‌ها، ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت و ایجاد اختلاف بین مسئولان را از جمله اهداف دشمن دانست.

وی تبدیل تحریم‌ها به فرصت را از جمله هنرهای انقلاب اسلامی بیان کرد و اظهار داشت: ملت ایران طی این سال‌ها از دل تحریم رشد و پیشرفت‌های چشمگیری را در همه عرصه‌ها داشته است.

معاون سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) انتظار دشمن برای جواب مثبت ایران به خواسته‌های آنان را خیالی خام توصیف کرد و گفت: دشمن این طور وانمود می‌کند که تنها راه برون رفت از این مشکلات برای ملت ایران دادن جواب مثبت به شیطان بزرگ است.

وی تحریم‌ها را آخرین تیر در کمان دشمن دانست و افزود: ملت ایران با گذشت از این توطئه و بنابر فرمایش رهبری با یک آمریکای خلع سلاح شده روبرو خواهد شد.

قاسمی موضوع گرانی در کشور را یکی دیگر از القائات دشمن دانست و گفت: دشمن به دنبال تغییر الگوی خرید مردم است تا بدین وسیله مشکلاتی را برای جامعه به وجود آورد.

وی با بیان اینکه امروز سراسر دنیا با مشکلات اقتصادی روبرو هستند،اظهار داشت: دولتمردان اکثر کشورهای اروپایی ایجاد اقتصاد ریاضتی را راه برون رفت از این مشکل قرار داده‌اند در حالی که بحث اقتصاد مقاومتی در کشور ما از سوی رهبر معظم انقلاب مطرح شده که بهترین راه برای رفع مشکلات است.

معاون سیاسی سپاه انصارالحسین(ع) تکیه بر صادرات غیر نفتی، کوچک‌تر شدن دولت، مدیریت منابع انرژی و احیاء منابع داخلی را از جمله موارد مورد تأکید رهبری در اقتصاد مقاومتی بیان کرد.

وی در پایان موضوع اصلاح الگوی مصرف را یادآور شد و تصریح کرد: بدون تردید با رعایت اصلاح الگوی مصرف در همه موارد از این بحران اقتصادی عبور خواهیم کرد زیرا خداوند همواره کمک و نگهبان ملت ایران بوده و هست.

انتهای پیام/89017/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول