اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهر الوند:

اختلافات مسئولان موجب شادی دشمن می‌‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر الوند گفت: مسئولان باید از ایجاد اختلاف پرهیز کرده و آگاه باشند که دشمنان همچنان در کمین بوده و سعی دارند با ایجاد مشکلات، نظام جمهوری اسلامی را از بین ببرند.

اختلافات مسئولان موجب شادی دشمن می‌‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز استان قزوین، حجت‌الاسلام علی عادل‌پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر الوند که در مسجد جامع حضرت ابوالفضل‌( ع) برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از حضور گرم و پرشور مردم شهر الوند در راهپیمایی 22 بهمن اذعان کرد: حضور همه جانبه شما در این آزمون الهی بسیار قابل ستایش بوده و نمی‌توان به‌ راحتی از کنار آن گذشت.

وی با بیان اینکه باید قدر این نعمت حضور و آگاهی مردم در نظام جمهوری اسلامی را دانست ابراز کرد: بار دیگر به سبب آگاهی ملت شریف ایران، دشمنان نظام از مردم ایران ناامید شدند.

امام جمعه شهر الوند خاطرنشان کرد: روحانیون تنها قشری بودند که در طول تاریخ انقلاب همراه ملت ایران بودند و نقش عظیمی نظیر رهبری امام خمینی‌ (ره) در پیروزی انقلاب داشتند.

عادل‌پور اظهار کرد: امام خمینی‌ (ره) شاگردان بسیاری در حوزه‌های علمیه تربیت کرده و وحدت و روشن فکری سیاسی و اجتماعی را میان مردم جامعه ایجاد کردند.

وی عنوان کرد: ایشان به مبارزه با استبداد پرداختند و با مقابله با انحرافات فکری و سیاسی، ضمن احیای فرایض دینی و خودباوری در کسب استقلال، به محرومان و مستضعفان رسیدگی کردند.

این مقام مسئول با تأکید بر پرهیز از اختلافات میان مسئولان و نیز میان مردم و مسئولان خاطرنشان کرد: دشمنان هم‌چنان در کمین بوده و سعی دارند با ایجاد مشکلات، نظام جمهوری اسلامی را از بین ببرند.

عادل‌پور ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: انسان باید در مسیر اصلاح خویش گام بردارد و ضمن داشتن نیت خالص در عمل خویش، از تقوای ظاهری پرهیز کند.

وی با تأکید بر حفظ وحدت عنوان کرد: شهدای صدر اسلام تاکنون مصداق بارز وحدت هستند که با عمل خویش وحدت را به نمایش گذاشتند.

امام جمعه شهر الوند با اشاره به اینکه وحدت ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن دیده شد، اذعان داشت: اعتقاد قلبی و عملی به قرآن، دشمن‌شناسی و استقامت در مقابل توطئه‌های دشمنان همگی سبب ایجاد وحدت و انسجام مسلمانان می‌شود.

عادل‌پور ابراز کرد: 34 سال است که دشمنان علیه دولت و نظام جمهوری اسلامی توطئه‌ها، تحریم‌ها و خیانت‌های بزرگی انجام داده‌اند که ملت ایران نیز با استقامت خویش مقابل این مشکلات ایستادگی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: خداوند در قبال تحمل سختی‌های مردم در زندگی فردی و اجتماعی خویش، نعمت‌های بسیاری را در اختیار انسان‌ها قرار می‌دهد.

این مقام مسئول اظهار کرد: کشور ایران به واسطه همین بردباری در طول 34 سال تاریخ انقلاب در جهان اسلام شاخص شده است و بسیار مورد توجه کشورهای مسلمان جهان قرار گرفته است.

عادل‌پور عنوان کرد: به فرموده امام حسن عسگری‌ (ع)، حضور مؤمنان در کنار یکدیگر سبب شکل‌گیری وحدت شده و از این طریق، ضمن اینکه دشمنان دیگر توان مقابله با مؤمنان را ندارند، خداوند نیز برکات فراوانی به زندگی آنان می‌بخشد.

انتهای پیام/77007/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول