اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فردوس:

ایجاد اختلافات استراتژی دشمن در بی‌ثباتی داخلی است‬

خبرگزاری فارس: فرماندار فردوس گفت: اختلافات موجود در کشور می‌تواند استراتژی دشمن در بی‌ثبات‌سازی داخلی را محقق کند.

ایجاد اختلافات استراتژی دشمن در بی‌ثباتی داخلی است‬

محمدرضا رجبی‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار داشت: طرح موضوع مذاکره با آمریکا از ناحیه برخی از خواص و همچنین اختلافات بین مجلس و دولت و حوادث پس از آن، زمینه را برای سوءاستفاده رسانه‌های خارجی فراهم کرده است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام و انقلاب خود را برای تفرقه‌افکنی بین مردم و مسئولان طراز اول کشور، بسیار امیدوار ساخته بودند، افزود: سخنان رهبری در جمع مردم ولایت‌مدار تبریز به عنوان نقطه عطفی در تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی بار دیگر اهمیت والای جایگاه ولایت فقیه در پایان دادن به اختلافات بی‌حاصل را به خوبی به نمایش گذاشت.

 ولایت فقیه مکانیزمی مترقی برای برون‌رفت از چالش‌ها است

فرماندار فردوس تصریح کرد: ولایت فقیه در شرایط حساس کنونی کشور می‌تواند به عنوان مکانیزمی مترقی برای برون‌رفت نظام از مجموعه چالش‌های پیش روی نظام به حساب آید.

رجبی‌مقدم یادآور شد: در شرایطی که کشور به سبب برگزاری انتخابات خردادماه 92 بیش از هر زمانی به آرامش و ثبات نیاز دارد، ادامه این اختلافات می‌تواند استراتژی دشمن در بی‌ثبات‌سازی داخلی را محقق کند.

وی گفت: پایبندی مسئولان به اوامر موکد مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ آرامش روانی جامعه و تلاش آنان برای حل مشکلات معیشتی مردم می‌تواند زمینه‌ساز برگزاری انتخاباتی پرشور با حضور حداکثری مردم را فراهم کند.

انتهای پیام/69007/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول