اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بناب:

دامن زدن به اختلافات خیانتی نابخشودنی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بناب گفت: دامن زدن به اختلافات و بر هم زدن صفوف مردم گناهی نابخشودنی و خیانت بزرگی است از این رو حضور در اجتماع 22 بهمن یک فریضه الهی و تخلف از آن بدون عذر موجه نابخشودنی است.

دامن زدن به اختلافات خیانتی نابخشودنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت‌الاسلام شیخ مصطفی ‌باقری‌بنابی در آستانه یوم الله 22 بهمن در جشن پیروزی انقلاب اسلامی در بناب از این روز به عنوان یک روز بزرگ و تاریخی نام برد و اظهار کرد: دوست و دشمن در دنیا بپاخاسته‌اند و نظاره‌گر حال و احوال ما هستند تا ببینند که آیا ملت ایران نسبت به انقلاب و ادامه راه امام (ره) در چه وضعیتی هستند و بعد از این همه فشار و تحریم و آزار و اذیت، اجتماع راهپیمایی 22 بهمن امسال در نزد دوستان و دشمنان حرارت سنگ انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

وی با اعلام این نکته که حضور در راهپیمایی 22 بهمن یک فریضه الهی و ضرورت ملی است، افزود: این روز به طیف و گروه و جناح خاصی ارتباط ندارد و مصالح ملت و مصالح امت در میان است.

حضور در اجتماع 22 بهمن یک فریضه الهی و تخلف از آن بدون عذر موجه گناه نابخشودنی است

باقری‌بنابی ادامه داد: راهپیمایی 22 بهمن یک حرکت است برای فرو نشاندن توطئه‌های دشمنان و نعوذ بالله عدم شرکت غیرموجه در این راهپیمایی نوعی نفاق و اقدام علیه مصالح کشور است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب همچنین با بیان آیاتی از قرآن مجید و لزوم پرهیز از دامن زدن به هرگونه اختلاف در جامعه گفت: دامن زدن به اختلاف و بر هم زدن صفوف مردم گناه نابخشودنی و خیانت بزرگی است از این رو حضور در اجتماع 22 بهمن یک فریضه الهی و تخلف از آن بدون عذر موجه گناه نابخشودنی است.

وی با بیان اینکه طبیعت باطل اضمحلال است و سرنوشت آن نابودی است؛ تأکید کرد: باطل فقط خودنمایی می‌کند، جولان می‌دهد، ولی دوام و بقا و استقامت ازآن حق و اهل حق است و بس.

باقری بنابی با اشاره به اینکه غالباً لشگر ناحق دارای عده زیادی بوده و به ظاهر باطل قوی است؛ تصریح کرد: ولی بالعکس، جبهه حق همیشه با کمی نفرات و امکانات روبه‌رو بوده و در جنگ‌های صدر اسلام نیز همین طور بوده و با وجود آن اهل حق پیروز و ماندگار بودند و در عوض جبهه باطل با وجود توافر عده همیشه شکست خورده است و دلیل آن اینکه حامیان حق از نیروی معنوی برخوردار بوده‌اند.

وی گفت: مکتب انبیاء و همه ائمه معصومین (ع) ریشه در حقیقت دارند و حکومت جهانی حضرت ولی عصر (عج) نیز بر روی حق استوار خواهد شد و این انقلاب و نظام نیز ریشه در مکتب انبیاء و آیات قرآن دارد و به هیچ یک از نظام‌های موجود در دنیا شباهت ندارد و به همین علت است که هر سال شاهد زنده و شکوفاترشدن نهضت عاشورا هستیم.

سخنان رهبری تداعی کننده بیانات امیرالمومنین

امام جمعه بناب سپس با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب گفت: احسنت و صد آفرین به این رهبر آگاه و فرزانه که در برابر شیاطین و استکبار جهانی اعلام می‌کند، «من دیپلمات نیستم، من انقلابی هستم»؛ یعنی اینکه من بازیگر و سیاست زده نیستم، من اهل نیرنگ نیستم، من اهل صدق و وفا هستم و روح انعطاف و حق طلبی در تار و پود من موج می‌زند و مصالح امت اسلامی را فدای قدرت‌های بزرگ و امیال شیطانی نمی‌کنم و این فرازها تداعی کننده بیانات امیرالمؤمنین علی (ع) است.

انتهای پیام/60004/و40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول