اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام سلیمی در گفت‌وگو با فارس:

رهبر انقلاب کشتی نظام را از گردباد اختلافات نجات دادند/ ‌نقشه راه ‌مقابل ‌مسئولان قرار گرفت

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: رهبری به عنوان کلید حل تعارضات بین قوا با سخنان ارزشمند خود کشور را در مسیر پیشرفت و آرامش هر چه بیشتر قرار داد.

رهبر انقلاب کشتی نظام را از گردباد اختلافات نجات دادند/ ‌نقشه راه ‌مقابل ‌مسئولان قرار گرفت

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: هر گاه کشور دچار چالشی شد رهبر معظم انقلاب اسلامی با بصیرت ‌بخشی فصل نوینی را در کشور گشوده و مسائل را به خوبی حل و فصل کردند.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری همچون کشتی‌بانی آشنا به مسیر پیوسته مسیر حرکت مردم را رصد کرده و آنان را در مسیر ساحل نجات راهنمایی کردند.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس ادامه داد: هرگاه کشتی نظام در طی مسیر دچار گردبادی شد بلافاصله رهبر معظم انقلاب زنگ خطر را نواخته و با رهنمودهای خود کشور را از مهلکه نجات داده است.

سلیمی با بیان اینکه سخنان قاطع رهبر معظم انقلاب اسلامی نقشه راه را مقابل مردم و مسئولان قرار داد، بیان کرد: مهم‌ترین موضوعی که مقام معظم رهبری به آن اشاره کردند مسئله تقوا بود چرا که ایشان فرمودند؛ در مسائل اجتماعی رعایت تقوا بیش از همه مسائل مهم و ضروری است.

وی افزود: تقوای اجتماعی و سیاسی و تقوا در برخورد با حقوق ملت و در رعایت مصالح کشور از جمله مسائلی است که به عنوان نقطه روشن مورد تاکید معظم‌له قرار گرفت.

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سخنان رهبر معظم انقلاب همچنین این تاکید را داشت که مسولان باید بر ظرفیت خود بیفزایند و با سعه صدر و قدرت تحمل نظر مخالف، انتقادپذیر باشند.

سلیمی خاطر نشان ساخت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ما دشمن مشترک داریم و همه برای شکست این دشمن باید با هم متحد شده و وحدت داشته باشیم.

وی گفت: بدون شک وقتی دشمنی دشمن بیشتر می‌شود، باید مسئولان بیشتر مراقب خود باشند و اجازه ندهند دشمنان از اخلاق و رفتار آنان سوء استفاده کنند.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس اظهار داشت: امروز مردم با مسائل و مشکلات اقتصادی بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند، در این شرایط مسئولان باید به فکر حل مشکلات مردم باشند، مسائل را اولویت‌بندی کرده و به گونه‌ای رفتار نکنند که موجبات رنجوری مردم و رهبر معظم انقلاب را فراهم سازند.

سلیمی اظهار داشت: در حال حاضر دشمن روی مسائل اقتصادی تمرکز کرده است تنش و مجادله نیز از مسائل مهمی است که مسئولان باید در این شرایط از آن پرهیز کرده و در این راستا سخنان رهبر را فصل‌الخطاب قرار دهند.

وی همچنین با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص مذاکره با آمریکا گفت: مقام معظم رهبری به خوبی از این پیشنهاد تقلب‌گونه و خائنانه‌ آمریکا پرده برداشت و ماهیت این پیشنهاد را به صورت شفاف بیان کرد.

نماینده مردم محلات در مجلس اظهار کرد: امروز ایران اسلامی به عنوان نقطه و کانون اصلی در منطقه از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، آمریکا تصور کرد با ارائه این پیشنهاد می‌تواند این نقطه کانونی را دچار آسیب کند، قصد آمریکا رفع مشکلات نیست بلکه آمریکا به دنبال مذاکره برای باج‌خواهی است، تا از این طریق خواسته خود را به ملت تحمیل کند.

سلیمی ابراز داشت: آمریکایی‌‌ها اگر راست می‌گویند باید از دخالت در امور کشورهای خاورمیانه دست برداشته و در تحریم‌های خود علیه ایران تجدید نظر کنند، چرا که نمی‌توان همزمان بحث مذاکره را پیش کشید و هیچ تغییری در رفتارهای خود نداد.

وی خاطر نشان ساخت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ افراد ساده‌اندیشی که فریب دروغ‌های آمریکا را خوردند باید دست از ساده اندیشی خود برداشته و موضوع را با دقت بررسی کنند، چرا که این پیشنهاد بوی باج‌خواهی و خیانت به جمهوری اسلامی ایران که در حال حاضر در اقتدار کامل به سر می‌برد را می‌دهد.

انتهای پیام/87002/ش40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول