اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بردخون:

مسئولان به‌جای اختلافات به فکر مردم باشند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بردخون گفت: مسئولان به‌جای اختلافات بی‌هدف به فکرمردم باشند.

مسئولان به‌جای اختلافات به فکر مردم باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت الاسلام سید حسین رکنی حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی به موضوع حق ثروت اشاره کرد و اظهار داشت: اسلام بر کسب مال از راه حلال و خرج آن در مسیر حلال سفارش کرده و با مالی که از راه حلال و با تلاش به دست می‌آید مخالف نیست و حتی آن را تکریم کرده که کار برای خانواده را مانند مجاهدت فی سبیل الله دانسته است.

وی افزود: اسلام با فقر و تنگدستی و بیکاری و مالی که از طریق ربا و گرانفروشی و کم فروشی و غش در معامله حاصل می‌شود مخالف است پس مال نباید از هر راهی کسب کرد زیرا با مال دنیا می‌توان به بهشت رسید ولی هیچ عنوان و مقامی درآخرت  کارساز نیست و مال حرام انسان را جهنمی می‌کند.

رکنی حسینی با تبریک 27 بهمن سالروز میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و گرامیداشت 29 بهمن سالروز قیام  مردم تبریز و تبریک اوّل اسفند میلاد حضرت امام حسن عسکری(ع)، یاد و شهادت جمعی از شهدا و یاران امام از جمله شهید فضل الله محلاتی توسط رژیم بعث عراق را گرامی داشت.

خطیب جمعه بردخون حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را نشان اقتدار ملت دانست و گفت: بر خلاف تهدیدات و فشارهای اقتصادی، ملت قهرمان ایران با حضور میلیونی خود  بار دیگر با آرمان‌های حضرت امام راحل تجدید بیعت کرد و یاوه گویان را مأیوس کردند و رسانه‌های بیگانه به این حضور اعتراف کردند هر چند عده‌ای خیال می‌کردند مردم با انقلاب  قهرند.

امام جمعه بردخون ادامه داد: این حضور پرشور دو پیام داشت که آمریکا و استکبار بداند پس از گذشت بیش از34 سال و با همه سختی‌ها مردم این انقلاب را حفظ می‌کنند و حامی انقلاب و نظام هستند و دیگر اینکه دولتمردان بیش از این دل رهبری را خون نکنند و خانواده شهدا و ایثارگران را نگران نکنند و دست از اختلافات بردارند زیرا انقلاب با اتحاد مردم پیروزشد و ماندگاری آن نیز با  وحدت بوده است.

وی اضافه کرد: دشمن از همه راه‌ها وارد شده و امیدش به اختلاف مسئولان است پس این اختلافات برای چیست؟ برای مردم روشن کنند تا آنان بدانند، مقام و مسئولیت‌ها به سرعت سپری می‌شود و این انقلاب امانت شهدا است وارث پدر هیچ کس نیست و به شهدا و مردم تعلق دارد بیایید به جای این اختلافات بی‌ثمر مشکلات مردم را حل کنید و فکری برای گرانی و تورم و دغدغه‌های مردم بکنید.

رکنی حسینی تصریح کرد: انتظار ملت ایران این است که مسئولان با تمام توان در فکر مردم باشند و در راستای اطاعت از مقام معظم رهبری گام بردارند و دعواهای بچه‌گانه را رها کنند تا مشکلات و کمبودها رفع شود.

امام جمعه بردخون به سفر رئیس جمهور به استان بوشهر به ویژه روستای چارک اشاره کرد و گفت: پس از ماه‌ها انتظار رئیس جمهور به استان سفر کرد و تنها در چارک خلاصه شد که انتظار این است همه شهرها و روستاها به زیبایی واقعی برسند.

انتهای پیام/66003/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول