اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان کرمان:

پروژه گودال خشت‌مال‌ها موجب رونق اقتصادی کرمان می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: اجرای پروژه گودال خشت‌مال‌های کرمان موجب رونق اقتصادی در این شهر می‌شود.

پروژه گودال خشت‌مال‌ها موجب رونق اقتصادی کرمان می‌شود

محمدمهدی زاهدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: آیین آغاز اجرای پروژه گودال خشت‌مال‌ها با حضور وزیر کشور، مسئولان استانی و سرمایه‌گذاران خارجی شنبه 12 اسفند ماه جاری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پروژه گودال خشت‌مال‌های کرمان بزرگترین مجتمع تفریحی رفاهی و تجاری در ایران است، بیان کرد: این مجتمع با مشارکت سرمایه‌گذار خارجی احداث می‌شود.

زاهدی افزود: پروژه گودال خشت‌مال‌های کرمان دارای 240 هزار متر مربع زیربنا است که 120 هزار متر مربع در فاز نخست اجرا می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: ایجاد این فضا برای مردم زمینه‌های رفاهی و تجاری مطلوبی را فراهم می‌کند و با توجه به پیش‌بینی ساخت مجموعه‌های فرهنگی در این مجموعه محیط سالم فرهنگی برای جوانان ایجاد می‌شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: پروژه گودال خشت‌مال‌ها علاوه بر ایجاد جذابیت برای مردم کرمان با ایجاد جاذبه برای مردم سایر شهر و استان‌های موجب رونق اقتصادی کرمان می‌شود.

زاهدی با اشاره به اینکه تمام نمایندگان استان کرمان از اجرای پروژه‌ها و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی حمایت می‌کنند، گفت: نمایندگان کرمان حامی پروژه گودال خشت‌مال‌ها هم هستند.

وی از تلاش‌های دست‌اندرکاران پروژه گودال خشت‌مال‌ها به ویژه مسئولان بومی در استانداری، شهرداری و اتاق بازرگانی و همچنین طرف‌های خارجی این طرح قدردانی کرد.

انتهای پیام/80019/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول