اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استاندار زنجان خبر داد

پیشرفت 63.38 درصدی پروژه‌های مهر ماندگار زنجان

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار زنجان گفت: میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مهر ماندگار استان زنجان 63.38 درصد است.

پیشرفت 63.38 درصدی پروژه‌های مهر ماندگار زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی‌اکبر کریمی شامگاه سه‌شنبه در آخرین جلسه پیگیری مصوبات سفر هیئت دولت به استان زنجان، اظهار داشت: در سال‌جاری مصوبات سفر هئیت دولت به استان زنجان مورد توجه قرار گرفته و در تخصیص اعتبارات به این پروژه‌ها اقدامات لازم انجام شده است.

وی با بیان اینکه چهار استخر در چهار شهرستان استان زنجان اجرایی شده است، ادامه داد: سه استخر باقی مانده نیز در استان اجرایی می‌شود.

*حذف هفت طرح دارویی از لیست مهر ماندگار زنجان

معاون امور عمرانی استاندار زنجان با اشاره به اینکه پروژه‌های مهر ماندگار در دو بخش عمرانی و سرمایه‌گذاری مورد توجه قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: هفت طرح دارویی که ماهیت تحقیقاتی داشت از لیست پروژه‌های مهر ماندگار استان حذف شده است.

وی از اجرای 30 پروژه مهر ماندگار در استان زنجان خبر داد و تصریح کرد: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ برای دو هزار و 91 میلیارد تومان در استان اجرایی می‌شود.

کریمی، میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مهر ماندگار استان زنجان را 63.38 درصد عنوان کرد و افزود: پروژه‌های سرمایه‌گذاری استان زنجان نیز از 77 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

وی با بیان اینکه بخش عمده اعتبارات طرح مهر ماندگار از محل اوراق مشارکت تأمین می‌شود، یادآور شد: در صورت فروش اوراق مشارکت این طرح‌ها سرعت بیشتری می‌گیرد.

*احداث مرکز فرهنگی و توانبخشی استان زنجان

معاون امور عمرانی استاندار زنجان از احداث مرکز جامع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی استان زنجان خبر داد و متذکر شد: این پروژه با اعتبار 123 میلیارد ریال در استان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه این پروژه در حال حاضر 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ابراز داشت: در سال‌جاری سه میلیارد ریال برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

کریمی از پیشرفت 92 درصدی بیمارستان ایجرود خبر داد و تأکید کرد: حذف و اصلاح نقاط حادثه‌خیز در تقاطع نورین و سجاس نیز از پروژه‌های مهر ماندگار محسوب می‌شود.

وی با اشاره به پیشرفت 65 درصدی تقاطع نورین تصریح کرد: تقاطع سجاس نیز 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

*پیشرفت 73 درصدی آسفالت راه‌های روستایی زنجان

معاون امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه برای آسفالت راه‌های روستایی بالای 50 خانوار 611.5 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است، گفت: در حال حاضر این پروژه 73 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه احداث باند دوم سلطانیه، قیدار - کبودرآهنگ دارای پیشرفت فیزیکی 15 درصدی است، خاطرنشان کرد: دو هزار میلیارد ریال اعتبار برای احداث این پروژه موردنیاز است. 

کریمی با اشاره به گازرسانی به شهرهای جدید استان اذعان داشت: این پروژه به اعتبار 17.95 میلیارد ریال دارای 80 درصد پیشرفت فیزیکی است.

انتهای پیام/73003/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول