اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بهار 92

5 پروژه عمران شهری در فرخ‌شهر به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: شهردار فرخ‌شهر از بهره‌برداری 5 پروژه عمران شهری در این شهر در بهار سال 92 خبر داد.

5 پروژه عمران شهری در فرخ‌شهر به بهره‌برداری می‌رسد

علی اصغر حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: یک کارخانه تولید جدول و دو واحد تولیدی بلوک فرش در شهر فرخ‌شهر فعال است که این مسئله روند اجرایی شدن پروژه‌های عمرانی شهری را تسهیل می‎بخشد.

وی بهسازی ورودی سرداران شهید این شهر را از مهم‌ترین برنامه‎های عمرانی بهره‌برداری شده برشمرد و افزود: این ورودی از مسیر اصفهان به سمت شهر فرخ‌شهر بوده و با توجه به موقعیت قرارگیری آن بهسازی این محور بسیار حائز اهمیت است.

حیدری ادامه داد: خاکبرداری، زیرسازی، آزادسازی، جدول‌گذاری، آسفالت، روشنایی معبر و اجرای فضای سبز از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته برای افتتاح ورودی سرداران شهید این شهر به شمار می‎رود.

شهردار فرخ‌شهر بهسازی پیاده‌روهای این شهر را از دیگر اقدامات برشمرد و خاطرنشان کرد: تاکنون افزون بر شش مسیر پیاده‌روی این شهر مفروش شده است و با توجه به اینکه وضعیت نامناسب پیاده‌روهای استان به یک معضل شهری تبدیل شده این برنامه با جدیت در دست پیگیری است.

وی سایبان‌های مستقر در پیاده‌روها را از دیگر معضلات این شهر عنوان و تصریح کرد: تاکنون افزون بر 50 درصد از پیاده‌روهای این شهر جمع‌آوری شده است.

حیدری بر ضرورت همکاری و تعامل مردم با شهرداری در راستای تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی این شهر تأکید کرد و گفت: با توجه به امکانات موجود در این شهر در صورت وجود برنامه‌ریزی جامع و کامل و تعامل مردم، فرخ‌شهر چهره زیبا به خود خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه در سال جاری افزون بر 20 پروژه عمرانی در این شهر به بهره‌برداری رسیده است، خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته افزون بر پنج پروژه عمران شهری در سال آینده در این شهر بهره‌برداری خواهد شد.

انتهای پیام/68008/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول