اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس خبر داد

اجرای 250 پروژه محرومیت‌زدایی در کردستان / مرمت و بازسازی 78 مسجد

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس از اجرای 250 پروژه محرومیت‌زدایی در نقاط محروم و دورافتاده استان خبر داد.

اجرای 250 پروژه محرومیت‌زدایی در کردستان / مرمت و بازسازی 78 مسجد

مهران محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: این تعداد پروژه با استفاده از اعتبارات سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به استان، اعتبارات داخلی سپاه و اعتبارات مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: امسال تا حالا برای اجرای پروژه‌های مختلف محرومیت‌زدایی اعتباری بالغ بر 17 میلیارد ریال از سوی قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه به استان کردستان اختصاص یافته است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس تصریح کرد: این میزان اعتبار در راستای اجرای پروژه‌های احداث پل‌، مدارس روستایی و ‌ساخت خانه ایتام هزینه می‌شود.

به گفته محمدی، همزمان با بهره‌برداری از پروژه‌های روستایی در بهمن‌ ماه امسال، بیش از 150 پروژه محرومیت‌زدایی شامل دهیاری، زمین ورزشی، مرمت و بازسازی مساجد، ساخت خانه محرومین و راه روستایی افتتاح شد.

وی احداث و بهره‌برداری از 45 دهیاری با صرف اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال و 10 زمین ورزشی با 5 میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری را از جمله پروژه‌های بهره‌برداری شده در سطح استان عنوان کرد.

مرمت و بازسازی 78 مسجد

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه بیت‌المقدس خاطرنشان کرد:‌ 12 پل با اعتباری بالغ بر 180 میلیون تومان، احداث خانه محرومین با اعتبار 25 میلیون تومان و مرمت و بازسازی 78 مسجد با 240 میلیون تومان از محل منابع داخلی سپاه از دیگر پروژه‌هایی است که سازمان بسیج سازندگی در راستای محرومیت‌زدایی در استان انجام داده است.

محمدی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده سازمان بسیج سازندگی در طرح هجرت 3،  از  تعمیر و بهسازی 210 واحد آموزشی در قالب این طرح خبر داد و بیان داشت: با اعزام 50 گروه جهادی به مناطق روستایی به بیش از 25 هزار نفر از افراد محروم و نیازمند در روستاهای دورافتاده خدمات مختلف ارائه شده است.

وی در پایان اضافه کرد: امسال تاکنون 50 تیم درمانی آموزشی در راستای بحث خدمات‌رسانی به مناطق محروم اعزام شده‌اند.

انتهای پیام/79002/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول