اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار تهران:

720 پروژه عمرانی در استان تهران بهره‏برداری شد

خبرگزاری فارس: معاون مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران از بهره‏برداری 720 پروژه عمرانی در استان تهران با اعتباری بالغ بر هفت هزار میلیارد ریال خبر داد.

720 پروژه عمرانی در استان تهران بهره‏برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، نصرالله ابراهیمی عصر امروز در حاشیه بهره‏برداری از چهار پروژه بزرگ عمرانی روشنایی محور امین‏آباد، تصفیه‏خانه فاضلاب و مسجد امام رضا(ع) شهرک صنعتی علی‏دره و شرکت آماد پلیمر در شهرستان فیروزکوه در گفت‏وگو با خبرنگاران اظهار داشت: به‏رغم تمام تهدیدات دشمنان و فشارهای اقتصادی بدخواهان نظام، 720 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر هفت هزار میلیارد ریال در سطح استان تهران در روزهای اخیر به بهره‏برداری رسیده است.

وی گفت: در این میان، سهم شهرستان فیروزکوه 57 پروژه با اعتبار بیش از 165 میلیون ریال بوده است که بخشی از آنها امروز به بهره‏برداری رسید.

معاون مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران خاطرنشان کرد: موضوع‏شناسی، بررسی و تحلیل موضوعی و وضع احکام و قوانین مناسب در راستای تحلیل‏ها، همان تکلیف‏‏گرایی مورد تاکید امام راحل است.

وی همچنین با اشاره به فرمایشات گوهربار مقام عظمای ولایت و تاکیدات خاص ایشان بر مسئله حق، صبر، عدالت و تقوا تصریح کرد: امروز همه ما باید به تبعیت از معظم‏له و چنگ زدن به ریسمان ولایت فقیه، از آنچه برای ثبات، امنیت و آرامش جامعه لازم است، کوتاهی نکنیم.

ابراهیمی ادامه داد: ظلم‏ستیزی، مقاومت و پایداری برابر ظالم و حفظ وحدت، تکالیف امروز آحاد جامعه در نظام اسلامی است.

معاون مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران با اشاره به خدمات و تلاش‏های دولت‏های خدمت‏گزار در طول سال‏های پس از انقلاب خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی بر مبنای توحیدی و آموزه‏های ناب اسلامی شکل گرفته است.

ابراهیمی ادامه داد: دوام و بقای نظام اسلامی مرهون خون هزاران شهید است، بنابراین باید توجه خاصی به خانواده‏های معظم شهدا و ایثارگران داشته باشیم.

انتهای پیام/2568‌/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول