اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان عنوان کرد

افزایش سرعت اجرای پروژه‌ها با فروش اوراق مشارکت

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان گفت: با فروش اوراق مشارکت سرعت اجرای پروژه‌های آب منطقه‌ای افزایش می‌یابد.

افزایش سرعت اجرای پروژه‌ها با فروش اوراق مشارکت

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حمید حمیدنیا شامگاه سه‌شنبه در آخرین جلسه پیگیری مصوبات سفر هیئت دولت به استان زنجان، اظهار کرد: برای اجرای پروژه‌های مهر ماندگار آب منطقه‌ای یک صد میلیارد تومان اعتبارات ملی با ویژگی‌های استانی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه با فروش اوراق مشارکت اعتبارات این پروژه‌ها اختصاص می‌یابد، افزود:‌ از 30 درصد تخصیص یافته به این پروژه‌ها 38 میلیارد تومان به طرح‌های مهر ماندگار اختصاص یافته است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان یادآور شد: قسمت عمده‌ای از اعتبارات معادل 63 میلیارد تومان به صورت طرح به طرح به پروژه‌ها اختصاص می‌یابد.

وی از پیگیری اختصاص 90 میلیارد تومان برای پروژه‌های زنجان خبر داد و افزود: صورتجلسه اوراق مشارکت زنجان امضا شده است.

فروش اوراق مشارکت موجب سرعت پروژه‌ها می‌شود

حمیدنیا با بیان اینکه در صورت فروش اوراق مشارکت عواید مطلوبی به استان تعلق می‌گیرد، افزود: در صورت به نتیجه رسیدن این امر شاهد پیشرفت مطلوب پروژه‌ها خواهیم بود.

معاون اداره کل راه و شهرسازی نیز در ادامه این جلسه اظهار کرد: پنج پروژه مهر ماندگار از سوی اداره کل راه و شهرسازی در استان زنجان اجرایی می‌شود.

اعتبار 200 میلیاردی برای بزرگراه سلطانیه

یوسفی با بیان اینکه چهار پروژه دارای 60 درصد پیشرفت فیزیکی است، خاطرنشان کرد: برای احداث بزرگراه سلطانیه، قیدار، کبودرآهنگ 200 میلیارد تومان اعتبار لازم است که تاکنون 1.5 میلیارد تومان اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه سه قطعه از این پروژه به پیمانکار داده شده است، افزود: دو قطعه دیگر نیز آماده شده و در صورت فروش اوراق مشارکت اجرایی می‌شود.

گازدار شدن 18 روستای استان زنجان

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان نیز با بیان اینکه از 20 روستای مورد نظر برای گازکشی 18 روستا گازدار شده است، افزود:‌ منابع مالی این پروژه از منابع داخلی تامین شده است.

عسگری از ارائه تسهیلات 15 میلیارد تومانی از سوی بانک صادرات به این شرکت خبر داد و افزود: از تسهیلات 25 میلیارد تومانی بانک ملت پاسخی داده نشده است.

 

وی با بیان اینکه پروژه‌ها به خاطر کمبود نقدینگی با مشکل مواجه شده‌اند، خاطرنشان کرد: در صورت تامین اعتبارات لازم سرعت اجرای پروژه‌ها افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/73003/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول