اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون استاندار تهران

4 پروژه عمرانی در فیروزکوه به بهره‏برداری رسید

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور معاون مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران و مسئولان محلی، چهار پروژه بزرگ عمرانی در فیروزکوه به بهره‏برداری رسید.

4 پروژه عمرانی در فیروزکوه به بهره‏برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، عصر امروز با حضور نصراله ابراهیمی معاون مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران و تنی چند از مسئولان شهرستان فیروزکوه، از چهار پروژه بزرگ عمرانی روشنایی محور امین‏آباد، تصفیه‏خانه فاضلاب و مسجد امام رضا(ع) شهرک صنعتی علی‏دره و شرکت آماد پلیمر بهره‏برداری شد.

مسئولان همچنین با حضور در ساختمان سوله جمعیت هلال‌احمر شهرستان، نمایشگاه 10 روزه بهاره شهرستان فیروزکوه را افتتاح کردند.

بر اساس این گزارش اقلام و مایحتاج ضروری شب عید و ایام پایانی سال مردم در 29 غرفه در نمایشگاه بهاره شهرستان فیروزکوه عرضه می‏شود.

معاون مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران در این مراسم با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره)، خدامحوری و تکلیف‏گرایی را دو ویژگی برجسته مسئولان برشمرد که باید به آنها اهتمام داشته باشند.

ابراهیمی افزود: خدامحوری به معنای حضور قلب و حاضر و ناظر دانستن خدا بر همه اموری است که به لحاظ فکری، اندیشه و عمل باید در نظر داشت.

معاون مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران بیان کرد: انسان وقتی نیت پاک، خالص و آگاهانه داشته باشد، خداوند نیز مدد خود را نصیبش می‏سازد و کارش رنگ و بوی الهی می‏گیرد.

انتهای پیام/2568/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول