اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کرج:

اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام اولویت شهرداری در سال آینده است

خبرگزاری فارس: شهردار کرج گفت: مهم‌ترین اولویت شهرداری در سال آینده اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است.

اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام اولویت شهرداری در سال آینده است

سید علی آقازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: خدمات‌رسانی به مردم و توسعه آن یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولان است بنابراین با توجه به وجود پروژه‌های نیمه‌تمام مهم، سال آینده مهم‌ترین تمرکز ما بر اتمام و به پایان رساندن این پروژه‌ها خواهد بود.

وی ادامه داد: کلانشهر کرج برای توسعه و پیشرفت نیازمند اجرای پروژه‌ها و طرح‌های کلان است، بنابراین باید با اتمام هر چه سریع‌تر پروژه‌های نیمه‌تمام، ‌طرح‌های دیگر را در این کلانشهر آغاز کنیم.

شهردار کرج اتمام تقاطع‌های غیرهمسطح را از جمله اهدافی دانست که بخش مهمی از بودجه سال 92 به آن معطوف شده است.

وی با تأکید بر ارائه خدمات عمرانی به شهروندان، انجام این مهم را از اولویت‌های مدیریت شهری دانست و با بیان اینکه رویکرد فوق، نیازهای شهر به لحاظ توسعه و عمران شهری را مرتفع می‌سازد، گفت: برنامه‌ها و اهداف شهرداری نیز بر اساس تحقق این مهم تدوین و اجرایی می‌شود.

آقازاده اظهار داشت: تکمیل برخی پروژه‌ها به دلیل کلان بودن به مدت زمان بیشتری نیاز دارد لذا با توجه به حجیم بودن این پروژه‌ها نیاز است تا با صرف مدت زمان بیشتری این طرح‌ها را به اتمام برسانیم.

وی گفت: در این راستا و براساس تمهیدات اندیشیده شده تکمیل و بهره‌برداری برخی از پروژه‌های عمرانی که با وسعت بالایی تعریف شده‌اند، تا پایان سال انجام خواهد شد.

شهردار کرج در بخشی دیگر از سخنان خود به اجرای طرح‌های ترافیکی در این کلانشهر اشاره کرد و گفت: به منظور اجرای طرح‌های ترافیکی در کرج برای سال‌ آینده 91 میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شده است.

وی تأکید کرد: به منظور اجرای این طرح‌ها و ضرورت اجرایی شدن طرح‌های ترافیکی در کرج باید نسبت به تدوین طرح‌ها و برنامه‌های مبتنی بر کاهش معضلات ترافیکی اقدامات مناسبی صورت گیرد.

تعریف 18 پروژه تقاطع غیرهمسطح در کرج

آقازاده در ادامه سخنان خود یکی از راهکارهای اساسی به منظور کاهش بار ترافیکی در این کلانشهر را اجرا و احداث تقاطع‌های غیرهمسطح عنوان کرد و افزود: تعریف 18 تقاطع غیرهمسطح در کرج برای سال آینده یکی از برنامه‌های شهرداری است.

شهردار کرج با اشاره به اینکه احداث این تقاطع‌ها می‌تواند روند کاهشی ترافیک را در کرج به دنبال داشته باشد، گفت: احداث و ایجاد پارکینگ‌های طبقاتی نیز یکی از راهکارهای کاهش ترافیک در کرج است.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا در بودجه سال آینده، 17 میلیارد تومان اعتبار به منظور تحقق این مهم در نظر گرفته شده است، ضمن اینکه، سال آینده 85 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه نهضت آسفالت پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/2302/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول