اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی نشستی در قزوین

مسئولان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی گرد هم آمدند

خبرگزاری فارس: نشست مسئولان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان قزوین به منظور ارتقای دانش تخصصی و تقدیر از آنان، ظهر امروز برگزار شد.

مسئولان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی گرد هم آمدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان قزوین در این نشست که در سالن جلسات مرکز مدیریت بحران استانداری برگزار شد، در سخنانی روابط عمومی را چشم بینا و پل ارتباطی میان دستگاه و مردم خواند.

ابوالفضل طاهرخانی ادامه داد: در صورتی که روابط عمومی وظایف محوله را به خوبی به انجام برساند می‌تواند موجب تبلیغ، تحریک، ترغیب و تشویق افکار عمومی شود.

طاهرخانی با اشاره به نقش بی‌بدیل روابط عمومی در مسیر اطلاع‌رسانی خدمات افزود: اطلاع‌رسانی کارهای بزرگ از راه‌های گوناگون و با استفاده از هنرهای بکر مورد تأکید مقام معظم رهبری و نیز مسئولیت خطیری است که بر عهده روابط عمومی‌ها قرار دارد.

وی واگذاری چند مسئولیت حاشیه‌ای به مسئول روابط عمومی یک دستگاه را از مشکلات پیش روی روابط عمومی‌ها ذکر کرد و گفت: شورای اطلاع‌رسانی استان قزوین در آینده‌ای نزدیک از طریق برگزاری نشستی با مدیران دستگاه‌های اجرایی ضمن تلاش برای رفع این مشکل به تبیین اهمیت و نقش روابط عمومی برای مدیران می‌پردازد.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان قزوین بر تجهیز و به روزرسانی امکانات روابط عمومی‌ها تأکید کرد و افزود: با هدف بیان نقطه نظرات مسئولان روابط عمومی دستگاه‌ها در راستای تقویت عملکرد آنان، مشابه این نشست از این پس یکبار در هر فصل برگزار می‌شود.

طاهرخانی ضمن درخواست از مسئولان روابط عمومی‌ها در راستای هم‌افزایی و تعامل همدلانه با رسانه ملی، عنوان کرد: سازمان صدا و سیمای مرکز قزوین نیز تاکنون نشان داده است که با دستگاه‌های اجرایی استان همگام است که این همدلی در پوشش خبری بهتر برنامه‌های دهه فجر نسبت به سال‌های گذشته و پخش زنده راهپیمایی روز 22 بهمن سال جاری مشهود بود.

بیان مباحثی در رابطه با اهمیت، نقش و وظایف روابط عمومی از سوی کارشناس حاضر در نشست، پرسش و پاسخ میان مسئولان روابط عمومی با کارشناس و نیز تقدیر از آنان، دیگر بخش‌های این برنامه بودند.

انتهای پیام/77011/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول