اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار سیستان و بلوچستان:

توجه به مسائل پژوهشی، دستگاه‌های اجرایی را توانمند می‌سازد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: توجه به مسائل پژوهشی، دستگاه‌های اجرایی را توانمند می‌سازد.

توجه به مسائل پژوهشی، دستگاه‌های اجرایی را توانمند می‌سازد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، رجبعلی شیخ‌زاده در دیدار با تعدادی از نخبگان و پژوهشگران، نخبگان را به عنوان چشمه‌های جوشانی توصیف کرد که هرچه از آن‌ها بیشتر استفاده شود، میزان نبوغ آنان بارورتر می‌شود.

وی افزود: تعامل و ارتباط سازنده بین پژوهشگران و دستگاه‌های اجرایی موجب تقویت انگیزه نخبگان و بهره‌مندی دستگاه‌های اجرایی از توان پژوهشگران می‌شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان ارتباط و تعامل مثبت و سازنده بین نخبگان و دستگاه‌های اجرایی استان و بهره‌گیری از طرح‌های پژوهشی نخبگان در دستگاه‌های اجرایی را برای رشد و توسعه استان مؤثر دانست.

شیخ‌زاده با بیان اینکه استفاده از طرح‌های پژوهشی در برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی موجب توانمندی و افزایش بهره‌وری دستگاه‌ها می‌شود بر ارتباط و تعامل نخبگان با یکدیگر نیز تأکید کرد.

انتهای پیام/75002/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول