اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال خبر داد

پیگیری 20 پروژه نیمه تمام خلخال در اولویت دستگاه‌‌های اجرایی

خبرگزاری فارس: فرماندار خلخال گفت: پیگیری 20 پروژه نیمه تمام شهرستان خلخال با هدف تسریع در تکمیل، در اولویت کاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان خلخال قرار گرفت.

پیگیری 20 پروژه نیمه تمام خلخال در اولویت دستگاه‌‌های اجرایی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار خلخال صبح امروز در جلسه ویژه پیگیری پروژه‌های اولویت‌دار شهرستان خلخال و در جمع کارکنان دستگاه‌های اجرایی شهرستان خلخال اظهار داشت: تا پایان سال 92 این پروژه‌ها به حد نصاب قابل قبول و تا حد تکمیل خواهند رسید.

هوشنگ محمدی اضافه کرد: پیگیری 20 پروژه نیمه تمام شهرستان خلخال با تشکیل اولین جلسه پیگیری پروژه‌های اولویت‌دار بر عهده مسئولان ادارات شهرستان گذاشته شده و هر هفته پیشرفت فیزیکی و مشکلات آن رصد شده و برای حل مشکلات آن‌ها تصمیم‌گیری می‌شود.

محمدی مهمترین پروژه‌های در دست پیگیری برای تکمیل و اتمام در سال 92 را راه اصلی کلور - درام و خلخال - فیروزآباد، ارتقای سطح علمی دانشگاه‌ها و افزایش رشته‌ها، ساماندهی رودخانه و اراضی شهری، پیگیری هتل‌های در دست ساخت و نیمه تمام، مجمع‌‌های آبرسانی در شهرستان خلخال، سیمای دیجیتال شهرستان، ارتقای سطح ورزش تیم فوتبال خلخال دشت، پیگیری کارخانه‌های آرد و آب معدنی و مجتمع‌های رفاهی و گردشگری و دهکده سلامت و... عنوان کرد.

فرماندار خلخال هدف از تشکیل کمیته ویژه پیگیری پروژه‌های خلخال را سرعت‌بخشی به پیگیری و تکمیل و پروژه‌ها عنوان کرد و افزود: انتظارات مردم در این راستا باید تکمیل شود.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به تکمیل و تسریع در بهره‌برداری از سدهای معیشتی شهرستان خلخال اشاره کرد و گفت: برای سد درو تاکنون 800 میلیون تومان هزینه شده است که برای تکمیل آن 400 میلیون تومان دیگر نیاز است.

وی ادامه داد: با تکمیل این سد معیشتی بیش از 300 هکتار از اراضی دیم و مرتفع روستای درو زیر پوشش آبیاری قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمدی در بخش پایانی سخنان خود از 20 دستگاه اجرایی مسئولیت‌دار که پیگیری پروژه‌ها را بر عهده دارند خواست جدیت و تعامل با یکدیگر را در سرلوحه کاری خود برای تکمیل این پروژه‌ها قرار دهند.

انتهای پیام/62008/ر20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول