اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی و امنیتی استاندار:

روابط عمومی استانداری قزوین در دهه فجر جهادگونه حرکت کرد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: روابط عمومی استانداری در اجرای برنامه‌های دهه مبارک فجر امسال جهادگونه حرکت کرد.

روابط عمومی استانداری قزوین در دهه فجر جهادگونه حرکت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، ابوالفضل طاهرخانی در بازدید از اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قزوین با اشاره به برنامه‌های برگزار شده در ایام‌الله دهه مبارک فجر امسال افزود: برنامه‌های دهه مبارک فجر برگزار شده امسال در نوع خود بی‌نظیر و کم‌نظیر بود.

وی روابط عمومی را محور برگزاری برنامه‌های امسال دانست و اظهار داشت: با توجه به تعدد مأموریت‌هایی که در دهه فجر امسال وجود داشت اما برنامه‌های برگزار شده از جمله افتتاح پروژه‌ها و برگزاری نمایشگاه دستاوردهای 34 ساله نظام در نوع خود بی‌نظیر بود.

طاهرخانی در ادامه به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و بیان داشت: انتخابات پیش روی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و نقش روابط عمومی در این مأموریت مهم بی‌بدیل است.

وی خواستار به روز بودن فعالیت‌های مجموعه روابط عمومی استانداری شد و تصریح کرد: روابط عمومی با رصد اخبار از هم‌اکنون آماده حضور در صحنه انتخابات باشند.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان قزوین با اشاره به برخی هجمه‌ها به مجموعه استانداری گفت: روابط عمومی باید در چنین مواردی در دفاع از مجموعه غفلت نکرده و پرچم‌دار آن باشند.

انتهای پیام/2667/ع/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول