میرزابابا مطهرینژاد در گفتوگو با خبرنگار فارس در سمنان با اشاره به اهداف برگزاری این سمینار اظهار داشت: ارتقای دانش و بینش مدیران، کارشناسان و مسئولان مرتبط با امور روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی، آشنایی با جدیدترین پدیدهها و مفاهیم روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی و کمک به توسعه و پایداری صنایع کشور با استفاده از روشهای نوین در این بخش در کسب رضایتمندی مشتری از مهمترین اهداف برپایی این سمینار تخصصی است.
وی در ادامه فراهم آوردن بستر تحقیق و پژوهش در امور مرتبط با روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی، آشنایی مدیران، کارشناسان و مسئولان مرتبط با اساتید و نهادهای فعال در این امور و کمک به نهادینه کردن عملگرایی در عرصه فعالیتهای حرفهای روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی را از دیگر اهداف ترسیم شده در این بخش عنوان کرد.
مطهرینژاد اظهار داشت: برای برگزاری سمینار تخصصی «روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی» همچنین اهداف دیگری از جمله ارائه الگوها و مدلهای کاربردی مبتنی بر الگوهای دینی و ملی در روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی، ایجاد انتظار پیشرفت از نهادهای مرتبط با روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی مثل موسسات فرهنگی، کانونهای آگهی و تبلیغات و دانشگاهها در نتیجه ارتقای کمی و کیفی این فعالیتها در کشور و تغییر در استانداردهای همایشها، سمینارها و گردهماییهای کشور و ارتقای کیفی این نوع فعالیتها مدنظر بوده است.
مباحث همایش به صورت کاربردی و کارگاهی ارائه میشود
دبیر علمی سمینار تخصصی «روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی» همچنین با اشاره به ویژگیهای برگزاری این سمینار اظهار داشت: همه مباحث در این همایش تخصصی به صورت کاربردی و کارگاهی توسط اساتید صاحبنام و مجرب ارائه خواهد شد.
مطهرینژاد ادامه داد: سمینار در دو روز کامل در اردیبهشت ماه 92 برگزار و برای هر مبحث کتاب، جزوه و سی.دی آموزشی به شرکتکنندگان ارائه میشود.
وی همچنین با بیان اینکه به شرکتکنندگان در سمینار گواهی شرکت در دوره داده خواهد شد، گفت: این سمینار به صورت سالانه تکرار خواهد شد و در صورت ضرورت، سمینارهای فرعی بین دو سمینار اصلی برگزار میشود.
دبیر علمی سمینار تخصصی «روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی» ادامه داد: دستاورد و ایدههای کاربردی سمینار در قالب کتاب و لوح فشرده منتشر میشود و در دسترس همگان قرار میگیرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان؛ سمینار تخصصی «روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی» در روزهای 25 و 26 اردیبهشت ماه سال آینده و با حضور شماری از کارشناسان و متخصصان روابط عمومی در دانشگاه سمنان برگزار میشود.
انتهای پیام/2249/ت30/پ3003