اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر علمی سمینار تخصصی روابط عمومی:

بستر تحقیق و پژوهش در امور مرتبط با روابط عمومی فراهم می‏آید

خبرگزاری فارس: دبیر علمی سمینار تخصصی «روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی» گفت: با برگزاری چنین همایش‏هایی، بستر تحقیق و پژوهش در امور مرتبط با روابط عمومی در کشور فراهم می‏آید.

بستر تحقیق و پژوهش در امور مرتبط با روابط عمومی فراهم می‏آید

میرزابابا مطهری‏نژاد در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان با اشاره به اهداف برگزاری این سمینار اظهار داشت: ارتقای دانش و بینش مدیران، کارشناسان و مسئولان مرتبط با امور روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی، آشنایی با جدیدترین پدیده‏ها و مفاهیم روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی و کمک به توسعه و پایداری صنایع کشور با استفاده از روش‏های نوین در این بخش در کسب رضایت‏مندی مشتری از مهم‏ترین اهداف برپایی این سمینار تخصصی است.

وی در ادامه فراهم آوردن بستر تحقیق و پژوهش در امور مرتبط با روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی، آشنایی مدیران، کارشناسان و مسئولان مرتبط با اساتید و نهادهای فعال در این امور و کمک به نهادینه کردن عمل‏گرایی در عرصه فعالیت‏های حرفه‏ای روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی را از دیگر اهداف ترسیم شده در این بخش عنوان کرد.

مطهری‏نژاد اظهار داشت: برای برگزاری سمینار تخصصی «روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی» همچنین اهداف دیگری از جمله ارائه الگوها و مدل‏های کاربردی مبتنی بر الگوهای دینی و ملی در روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی، ایجاد انتظار پیشرفت از نهادهای مرتبط با روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی مثل موسسات فرهنگی، کانون‏های آگهی و تبلیغات و دانشگاه‏ها در نتیجه ارتقای کمی و کیفی این فعالیت‏ها در کشور و تغییر در استانداردهای همایش‏ها، سمینارها و گردهمایی‏های کشور و ارتقای کیفی این نوع فعالیت‏ها مدنظر بوده است.

مباحث همایش به صورت کاربردی و کارگاهی ارائه می‏شود

دبیر علمی سمینار تخصصی «روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی» همچنین با اشاره به ویژگی‏های برگزاری این سمینار اظهار داشت: همه مباحث در این همایش تخصصی به صورت کاربردی و کارگاهی توسط اساتید صاحب‏نام و مجرب ارائه خواهد شد.

مطهری‏نژاد ادامه داد: سمینار در دو روز کامل در اردیبهشت ماه 92 برگزار و برای هر مبحث کتاب، جزوه و سی.دی آموزشی به شرکت‏کنندگان ارائه می‏شود.

وی همچنین با بیان اینکه به شرکت‏کنندگان در سمینار گواهی شرکت در دوره داده خواهد شد، گفت: این سمینار به صورت سالانه تکرار خواهد شد و در صورت ضرورت، سمینارهای فرعی بین دو سمینار اصلی برگزار می‏شود.

دبیر علمی سمینار تخصصی «روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی» ادامه داد: دستاورد و ایده‏های کاربردی سمینار در قالب کتاب و لوح فشرده منتشر می‏شود و در دسترس همگان قرار می‏گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان؛ سمینار تخصصی «روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی» در روزهای 25 و 26 اردیبهشت ماه سال آینده و با حضور شماری از کارشناسان و متخصصان روابط عمومی در دانشگاه سمنان برگزار می‏شود.

انتهای پیام/2249/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول