اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حکم استاندار اردبیل

نخستین مدیرکل روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد

خبرگزاری فارس: با حکم استاندار اردبیل و برای نخستین بار نخستین مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اردبیل منصوب شد.

نخستین مدیرکل روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عصر امروز در آیین معارفه و تودیع مدیران جدید و سابق روابط عمومی استانداری اردبیل، معاون سیاسی و امنیتی استاندار در سخنانی ارتقای ادارات روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری‌ها به سطح اداره کل را گام مهم دولت در جهت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تقویت هر چه بیشتر ارتباط دستگاه‌های دولتی با مردم دانست.

عباس دستباز با اشاره به نقش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری در برقراری ارتباط دوسویه مردم و مسئولان استان و نیز نظارت بر فعالیت روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی ابراز امیدواری کرد توسعه فعالیت‌های روابط عمومی در استان منجر به حصول توفیقات بزرگ‌تر در این حیطه شود.

وی در ادامه تصریح کرد: مجموعه‌های روابط عمومی در ادارات مختلف می‌توانند نقطه پیونددهنده مجموعه‌های دستگاه‌های اجرایی با مردم باشد که در این باب رسالت سنگینی بر عهده متولیان این حوزه است تا بستر و فرصت استثنایی در ارتقای شاخص‌های خدمت‌رسانی بیشتر فراهم آیند.

این مسئول به حساسیت کار در روابط عمومی و هماهنگی با رسانه‌های مختلف در انجام وظیفه خطیر آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی را یادآور شد و خاطر نشان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگر روابط عمومی‌ها باید به منبع آگاهی و دانایی تبدیل شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل‌ اضافه کرد: روابط عمومی استانداری در سال‌های اخیر با تعامل مثبتی که با رسانه‌ها داشته زمینه و فرصتی را فراهم کرده تا خبرنگاران در حوزه نشریات محلی، خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های سراسری بتوانند انجام وظیفه کرده و در سنگر خطیر خدمت‌رسانی و اطلاع‌رسانی به تعهدات خود عمل کنند.

در پایان این مراسم از زحمات بلال پیرمحمد سرپرست سابق اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قدردانی و نادر قدیمی به عنوان اولین مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اردبیل معرفی شد.

انتهای پیام/62001‌/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول