اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال خواستار شد

اجرای تصمیمات مصوب جلسات از سوی دستگاه‌های اجرایی

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خلخال خواستار جدیت دستگاه‌های اجرایی در اجرای تصمیمات مصوب شده در تمامی جلسات شهرستان شد.

اجرای تصمیمات مصوب جلسات از سوی دستگاه‌های اجرایی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی صبح امروز در جلسه شورای آرد و نان شهرستان خلخال اظهار داشت: اگر تصمیم و مصوبه‌ای برای خدمت به مردم و تسریع در انجام امورات آنها گرفته می‌شود دستگاه‌ها باید به سرعت اقدام کنند و نتیجه جلسه تنها اتلاف وقت مدیران، مسئولان و کارکنان نباشد.

وی یادآور شد: هیچگونه قصور و کوتاهی از هیچ دستگاهی پذیرفته نیست و باید همه دستگاه‌ها در این راستا تلاش و جدیتی مضاعف داشته باشند.

فرماندار شهرستان خلخال خاطرنشان کرد: مجمع امور صنفی و اداره صنعت، معدن و تجارت با نظارت صحیح و کارآمد بر نانوایان و نوع پخت آنها نان با کیفیت را به سفره‌های شهروندان خلخالی هدیه کنند.

محمدی خواستار جدیت ارگان‌های ذیربط در برخورد جدی با نانوایان متخلف شد و گفت: نباید حق مردم در برخورداری از نان با کیفیت و بهداشتی ضایع شود.

این مسئول بیان داشت: مشخص شدن نوع پخت، زمان پخت و ساعات کار یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های اعمال شده برای نانوایان است و مجمع امور صنفی و اداره صنعت، معدن و تجارت باید با جدیت بیشتر پیگیر باشد.

فرماندار شهرستان خلخال در بخش دیگری از سخنان خود افزود: مردم خلخال بار دیگر حماسه حضور خود را به نمایش گذاشته و دشمن را در تحقق اهداف شوم خود ناکام گذاشتند.

محمدی با قدردانی از حضور حماسی و پر شور مردم شهرستان خلخال در راهپیمایی 22 بهمن تصریح کرد: در مقایسه با سال‌های گذشته حضور مردم در صحنه در راهپیمایی 22 بهمن امسال در شهرستان و مرکز بخش‌ها بی‌نظیر بوده است.

وی ادامه داد: خدمت به مردم فهیم و ولایت‌مدار ایران افتخار بزرگی است و باید بیش از این در راه خدمت‌رسانی به این مردم تلاش کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار شهرستان خلخال در پایان سخنان خود اذعان داشت: مردم خلخال با عزت نفس و شعور سیاسی خود بر دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران پیروز شده و از این امتحان نیز سربلند و رو سفید بیرون آمدند و این امر مایه افتخار برای شهرستان خلخال است.

انتهای پیام/62008/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول