اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان‌شرقی:

رضایت‌مندی مراجعان دستگاه‌های اجرایی محاسبه می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان‌شرقی از اجرای طرح نظرسنجی و محاسبه رضایت‌مندی مراجعان دستگاه‌های اجرایی استان در سال 1391 خبر داد.

رضایت‌مندی مراجعان دستگاه‌های اجرایی محاسبه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علیرضا مهرآسا صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این طرح براساس مصوبه تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع، در 81 دستگاه اجرایی و در سطح 20 شهرستان استان برگزار می‌شود و طی آن، میزان رضایت مراجعان از نحوه ارائه خدمات، تعامل با مخاطبان و میزان اعتماد و خوش‌بینی مردم به دستگاه‌های دولتی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه این طرح تا پایان اسفند ماه 1391 ادامه خواهد داشت، افزود: این نظرسنجی از طریق تکمیل پرسشنامه و مصاحبه تصادفی با مراجعان در 981 واحد اداری در سطح استان انجام می‌گیرد و حجم نمونه آن بالغ بر 21 هزار نفر برآورد شده است.

مهرآسا خاطرنشان کرد: رتبه‌بندی دستگاه‌های اجرایی استان پس از تشکیل بانک داده‌ها و تجزیه و تحلیل اطلاعات مندرج در پرسشنامه‌ها انجام و نتایج آن در فروردین 1392 منتشر خواهد شد.

وی افزود: مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی موفق در این زمینه مورد تشویق قرار گرفته و به مدیران و کارکنان آن دسته از دستگاه‌های اجرایی که در این خصوص توفیق کمتری داشته باشند تذکرات لازم توسط مسئولان داده خواهد شد.

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی همچنین مشارکت مردم در اجرای این طرح را خواستار شد و افزود: قطعا همکاری مردم شریف استان با پرسشگران طرح نظرسنجی، موجب بهره‌گیری کامل و شفاف از دیدگاه مردم نسبت به عملکرد کارکنان دولت و در نهایت ارتقای رضایت‌مندی مردم از نظام اداری کشور خواهد شد.

طرح تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع یکی از مصوبات ده‌گانه برنامه تحول اداری است که در سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری در برنامه پنجم توسعه نیز مورد تاکید قرار گرفته است. 

انتهای پیام/60002/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول