اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با انتشار 41 درصدی مجموع اخبار استان قزوین

فرمانداری بویین زهرا، روابط عمومی منتخب در استان قزوین شد

خبرگزاری فارس: روابط عمومی فرمانداری بویین زهرا به عنوان منتخب قزوین برای دومین سال پیاپی با انتشار 41 درصدی مجموع اخبار ارسالی به استانداری معرفی و تجلیل شد.

فرمانداری بویین زهرا، روابط عمومی منتخب در استان قزوین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا امر اطلاع‌رسانی امروزه از ضرورت‌های مهم ادارات و نهاد‌های مختلف به حساب آمده و بدون وجود چنین مرکزی در هر نهادی موجب عدم تعامل و رابطه مسئولان و اربابان رجوع شده که این موضوع صدمات جبران نا‌پذیری را می‌تواند به همراه داشته باشد.

در همین راستا استانداری قزوین با هدف ارتقای سطح روابط‌ عمومی‌ها به شناسایی و توجه به ظرفیت‌های روابط‌ عمومی‌ها به اجرای طرحی ارزیاب‌محور بین فرمانداری‌های مختلف استان در شهرستان‌ها و گزینش روابط عمومی فعال‌تر نسبت به روابط عمومی‌های دیگر می‌پردازد.

این طرح که سالیانه بین مسئولان روابط عمومی و اطلاع‌رسانی فرمانداری‌های استان قزوین شامل: فرمانداری قزوین، بویین زهرا، تاکستان، البرز، آبیک و فرمانداری تازه تأسیس آوج برگزار می‌شود و روابط عمومی منتخب پس از بررسی و شناسایی مورد تجلیل و تقدیر قرار می‌گیرد.

در بررسی‌های به‌ عمل آمده سال جاری از سوی شورای اطلاع‌رسانی استانداری قزوین، حسین‌ حسین‌خوانی به عنوان مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان بویین زهرا با میانگین 41 درصد از مجموع تمام اخبار ارسالی به استانداری قزوین و رسانه‌ها رتبه نخست این بخش را بین مسئولان دیگر روابط عمومی سطح فرمانداری‌های استان کسب کرد.

تعامل سازنده با روزنامه‌ها، جراید، خبرگزاری‌ها و ارگان‌های اداری از معیار‌های گزینش روابط عمومی منتخب است.

استانداری قزوین دارای شش فرمانداری است و در مجموع تعداد 150 عنوان خبر از این فرمانداری‌ها برای آگاهی عموم از مصوبات و گزارش‌های مختلف برای آگاهی و اطلاع‌ عموم انتشار یافته است.

فرمانداری قزوین با 16 خبر 11 درصد، فرمانداری بویین زهرا با 62 خبر 41 درصد، فرمانداری تاکستان با 22 خبر 15 درصد، فرمانداری البرز با 10 خبر 6 درصد، فرمانداری آبیک با 16 خبر 11 درصد، فرمانداری آوج با 24 خبر، اخبار سطح استان را تشکیل داده‌اند.

احد احمدی فرماندار بویین زهرا نیز امروز در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان بویین زهرا با اهدای لوحی در حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین و مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان از خدمات و جایگاه ارزشمند روابط عمومی در گسترش امر خطیر اطلاع‌رسانی تقدیر کرد.

خبرگزاری فارس استان قزوین از ابتدای بهمن‌ ماه سال 90 تاکنون و در طی‌ مدت زمان فعالیت دفتر این خبرگزاری در شهرستان بویین زهرا در حدود 80 خبر در قالب پوششی و تولیدی از مجموعه فرمانداری شهرستان بویین زهرا را منتشر کرده است.

خبرگزاری فارس استان قزوین همچنین کسب رتبه برتر بین روابط عمومی‌های استان قزوین از سوی روابط عمومی فرمانداری بویین زهرا را تبریک و تهنیت می‌گوید.

انتهای پیام/77005/ع20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول