به گزارش خبرگزاری فارس از رشت اسماعیل عموزاده عصر امروز در نشست گروه ارزیابی و نظارت روابط عمومیهای کمیته ارتباطات و اطلاعرسانی دهه فجر گیلان اظهار کرد: روابط عمومی ادارهها و نهادهای استان در حوزه عملکرد دهه فجر انقلاب اسلامی ارزیابی میشوند.
وی با بیان اینکه هیئت انتخاب متشکل از پنج نهاد گیلان است، افزود: روابط عمومیهای ادارهکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، صدا و سیمای مرکز گیلان ، شهرداری کلان شهر رشت و سپاه قدس گیلان اعضای هیئت داوران بوده و روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان مسئولیت گروه را بهعهده دارد.
مسئول کمیته روابط عمومی جشنواره مطبوعات گیلان گفت: پنج روابط عمومی برتر انتخاب و در بخش جنبی جشنواره مطبوعات، خبرگزاریها و پایگاههای خبری و تحلیلی فجر گیلان تجلیل میشوند.
این مسئول، شاخصهای انتخاب روابط عمومیها را در چهار محور اطلاعرسانی، فعالیتهای درون سازمانی، برون سازمانی و انتشارات عنوان کرد.
عموزاده برگزاری نشستهای خبری، انعکاس اخبار، فعال بودن پورتال خبری، پاسخگویی به مردم و رسانهها، پوستر، نشریه داخلی، ارائه عملکرد و ... را از زیر مجموعه محورهای انتخاب جشنواره ذکر کرد.
وی با بیان اینکه کمیته روابط عمومی جشنواره مطبوعات گیلان، مسئولیت رصد فعالیتهای رسانهای و اطلاعرسانی روابط عمومیهای استان را بهعهده دارند، یادآور شد: با توجه به تشکیل تیمهای رصد، نیازی به ارسال عملکرد توسط روابط عمومیها به این گروه نیست و روابط عمومیها میتوانند آثار و عملکرد فاخر خود را به دبیرخانه جشنواره مستقر در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ارسال کنند.
وی با اشاره به فعالیت 310 خبرنگار ساماندهی شده در ستاد ویژه خبری این کمیته، خاطرنشان کرد: روابط عمومی برتر گیلان از دیدگاه خبرنگاران و با شیوه پیامکی انتخاب میشود.
انتهای پیام/84001/ت20/ظ1004