اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید گیلان خواستار شد

فعال‌سازی حوزه‌های ایثارگری در دستگاه‌های اجرایی گیلان

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان خواستار ابلاغ فعال‌سازی حوزه‌های ایثارگری و افزایش تعامل با ایثارگران به مدیران دستگاه‌های اجرایی استان شد.

فعال‌سازی حوزه‌های ایثارگری در دستگاه‌های اجرایی گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، احمد اسماعیلی ظهر امروز در جلسه شورای مشورتی ایثارگران گیلان اظهار کرد: خانواده‌های شهدا و ایثارگران با ولایتمداری و عشق به ولایت همواره عطر ایثار و شهادت را در جامعه پراکنده می‌کنند و طلایه‌دار دفاع از نظام اسلامی، ولایت فقیه، آرمان‌های امام راحل و خون شهدا هستند.

وی ادامه داد: خانواده بزرگ ایثارگری کشور با روحیه و اعتقاد دوران انقلاب و دفاع مقدس با وجود شرایط نامناسب جسمی به سرور و مولای خود اقتدا کرده و با صبوری و منش ایثارگرانه تمام عمر خود را در وفاداری و خدمت به اسلام و نظام مقدس اسلامی وقف می‌کنند.

*ارتباط چهره به چهره با ایثارگران از وظایف بنیاد شهید است

اسماعیلی ارتباط و تعامل مستقیم و چهره به چهره با جامعه ایثارگری را از وظایف بنیاد شهید و امور ایثارگران عنوان کرد و افزود: ساماندهی دیدارها و ارتباط با دیگر افراد و مجامع رسمی و غیررسمی در حیطه ماموریت نهاد مذکور است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با اشاره به ساماندهی خانواده بزرگ ایثارگران شامل خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان در طرح معتمدین معین، تصریح کرد: ایجاد زمینه برای ارتباط هدفمند ایثارگران به‌منظور یاری‌رسانی به همدیگر با مدیریت و هدایت بنیاد شهید از اهداف طرح معتمدین معین است.

وی بسترسازی برای دریافت اطلاعات واقعی از نیازمندی‌های جامعه هدف و تغییر رویکرد مخاطبان از خدمت‌گیرنده مطلق به همکار و مشاور را از جمله اهداف طرح معتمدین معین برشمرد و خاطرنشان کرد: ارتقای سطح تعامل بدنه اجرایی بنیاد با جامعه هدف، ایجاد سازمان مردمی، غیررسمی و غیر دیوان‌سالار برای توسعه سطح و کیفیت خدمت‌رسانی و زمینه‌سازی به منظور توانمندسازی ایثارگران با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود از دیگر اهداف طرح مذکور است.

اسماعیلی بسترسازی برای استفاده از ظرفیت و توانمندی‌های خانواده بزرگ ایثارگران در تحکیم ارزش‌های انقلاب اسلامی و بنیان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و توسعه کشور را از پیامدهای مشاوره معتمدین معین با فرمانداران و استانداران خواند و بیان کرد: تقویت روحیه تعاون، همدلی و همکاری بین جامعه ایثارگری به منظور تحکیم خانواده از جمله ویژگی‌های مشاوره ایثارگران با مسئولان است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان بهره‌گیری از نظرهای ایثارگران در امور فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و تامین نیازها و ارتقای منزلت اجتماعی آن ها را از ویژگی‌های مشاوره معتمدین معین عنوان کرد و گفت: مشاوره ایثارگران با مسئولان موجب مشارکت ایثارگران در تهیه و تنظیم قوانین و مقررات مربوط به جامعه ایثارگری و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات در تمام قوانین و مصوبه‌های مربوط به ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی می‌شود.

وی موافقت با برگزاری جلسه شورای مشورتی استاندار یا نماینده تام‌الاختیار وی به صورت هر سه ‌ماه را از خواسته‌های ایثارگران برشمرد و اظهار کرد: جایگاه تشکل‌های ایثارگری در نظام اداری استان به‌ویژه شورای مشورتی استاندار و فرمانداران باید ارتقا یابد.

اسماعیلی خواستار ابلاغ فعال‌سازی حوزه‌های ایثارگری و افزایش تعامل با ایثارگران به مدیران دستگاه‌های اجرایی استان شد و افزود: برگزاری جشنواره سالانه استانی قدردانی از ایثارگران موفق و برتر در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و ... از دیگر انتظارهای ایثارگران از استاندار گیلان است.

انتهای پیام/84001/ح40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول