اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مسکن کمیته امداد قم خبر داد

وجود 4 هزار مددجوی فاقد مسکن در قم

خبرگزاری فارس: مدیر مسکن کمیته امداد استان قم گفت: 4 هزار مددجوی زیر پوشش کمیته امداد در استان قم فاقد مسکن هستند.

وجود 4 هزار مددجوی فاقد مسکن در قم

یوسف رشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ‌با اشاره به اینکه اساسی‌ترین مشکل مددجویان زیر پوشش کمیته امداد مسئله مسکن است گفت: در حال حاضر 4 هزار خانوار فاقد مسکن زیر پوشش کمیته امداد در استان قم داریم.

وی افزود:‌ با توجه به اینکه 50 درصد مشکلات مددجویان در قالب مسکن است کمیته امداد امام از زمان تاسیس تاکنون گام‌های مؤثری در راستای ساخت مسکن برای مددجویان برداشته است.

مدیر مسکن کمیته امداد استان قم ادامه داد: در مدت سه سال گذشته طی سفرهای مقام معظم رهبری و رئیس جمهور احداث 120 واحد دنبال شده است که این واحد‌ها پس از احداث به مددجویان تحویل داده شده است.

رشیدی تصریح کرد: از 700 واحد مسکن ویژه محرومان مصوب سفر رهبری 280 واحد در دست احداث بوده که در حال حاضر 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا مرداد ماه سال آینده این واحدهای مسکونی آماده واگذاری خواهد بود.

وی اظهار کرد: در همین راستا 250 واحد از مسکن‌ مهر هم برای مددجویان خریداری شده است که میانگین هزینه خرید برای مددجویان 7 میلیون و 500 هزار تومان خواهد بود.

 98 درصد مددجویان کمیته امداد فاقد سرپرست هستند

مدیر مسکن کمیته امداد استان قم با بیان اینکه 98 درصد از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام فاقد سرپرست هستند خاطرنشان کرد: در مرحله نخست واگذاری، تعداد 120 واحد مسکن به خانواده‌های بی‌سرپرست بالای سه نفر واگذار شده است.

رشیدی گفت:‌ امیدواریم با کسب اعتبار بتوانیم با استفاده از زمین‌های خریداری شده تمام 4 هزار مددجوی فاقد مسکن زیر پوشش کمیته امداد امام استان قم را خانه‌دار کنیم.

انتهای پیام/78007/ج30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول