اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی خبر داد

دریافت مکانیزه صورت‌دستمزد بیمه‌شدگان در خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی نخستین استانی است که صورت‌ دستمزد بیمه‌‌شدگان تامین اجتماعی را به صورت صددرصد مکانیزه دریافت می‌کند.

دریافت مکانیزه صورت‌دستمزد بیمه‌شدگان در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی‌اصغر محمودی ظهر امروز در جمع مسئولان اجرایی خراسان جنوبی به روان‌سازی و تسهیل در ارائه خدمات تامین اجتماعی اشاره و اظهار داشت: از جمله اقدامات مهمی که تامین اجتماعی در این راستا انجام داده تسهیل بیمه کارگران ساختمانی و بیمه قالی‌بافان است که طبق مصوبه جدید متقاضیان با معرفی مراجع ذیربط برابر مقررات می‌توانند زیر پوشش بیمه‌های کارگران ساختمانی و قالی‌بافان قرار گیرند.

وی در ارتباط با بیمه کارگران ساختمانی و بیمه قالی‌بافان تصریح کرد: پرداخت حق‌بیمه‌های این بیمه‌ها 20 درصد مبلغ توسط دولت و هفت درصد آن توسط بیمه‌شده پرداخت می‌شود. 

بیمه شدن یک‌هزار و 700 کارگر ساختمانی در خراسان جنوبی

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی افزود:  تعداد یک‌هزار و 700 نفر از افراد واجد شرایط استان توانسته‌اند از پوشش بیمه‌ای کارگران ساختمانی بهره‌مند شوند.

محمودی با اشاره به روان‌سازی ارسال صورت‌دستمزد بیمه‌شدگان گفت: ارائه لیست حق بیمه در قالب لوح فشرده امکان‌پذیر شده که این موضوع سبب حذف لیست‌های کاغذی، تسهیل در ثبت اطلاعات بیمه‌ شدگان، صرفه‌جویی در وقت و تسریع در پاسخگویی به مخاطبان شده است. 

وی از ارتقاء سیستم عامل ویندوز به لینوکس در تمامی شعب استان خبر داد و متذکر شد: وب سایت این اداره کل به نشانی www.edarekolskh.sso.ir به منظور اطلاع‌رسانی، آگاهی‌بخشی و تنویر افکار عمومی، انعقاد قرارداد با بانک‌های تجارت، ملت و رفاه کارگران و سیستم پرداخت الکترونیکی حق بیمه در شعب سازمان راه‌اندازی شده است.

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی ادامه داد: این سایت به گونه‌ای طراحی شده که مخاطبان می‌توانند در هر یک از شعب بانک‌های تجارت، ‌ملت و رفاه کارگران در سطح کشور نسبت به پرداخت حق بیمه خود اقدام کنند.

ایجاد سامانه نمایش اینترنتی سوابق بیمه‌شدگان در تأمین اجتماعی خراسان جنوبی

محمودی در ارتباط با صرفه‌جویی در وقت مراجعان اظهار کرد: دستگاه خودپرداز در تأمین اجتماعی بیرجند و نیز دستگاه‌های POS در تمامی شعب استان مستقر شده است.

وی افزود: با رؤیت سوابق بیمه‌شدگان در پایگاه اینترنتی، مقدماتی فراهم شده تا امکان ارائه خدمات غیرحضوری را داشته باشیم که این یکی دیگر از اقدامات تامین اجتماعی به منظور تسهیل و ارائه خدمات به بیمه‌شدگان محسوب می‌شود.

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی تصریح کرد: مقدمات لازم به منظور ارائه خدمات غیرحضوری ضمن بهره‌گیری از فناوری نوین در ارتباط با سوابق پرداخت حق بیمه و میزان دستمزد، سامانه نمایش اینترنتی سوابق بیمه‌شدگان با هدف تسهیل در امور و پاسخگویی مناسب به مخاطبان در سایت رسمی تأمین اجتماعی راه‌اندازی شده است.

محمودی اذعان داشت: لازمه دسترسی افراد مجهز بودن سوابق به شماره بیمه دائم، کد ملی، سری و سریال شناسنامه است و بیمه شده پس از ورود به پایگاه اطلاع‌رسانی صندوق تأمین اجتماعی به آدرسwww.tamin.ir با وارد کردن شماره بیمه، کد ملی به عنوان شناسه و سریال شناسنامه به عنوان رمز عبور قادر به مشاهده سوابق حاوی کد ملی خود در تمامی شعب تأمین اجتماعی کشور خواهد بود.

انتهای پیام/2248/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول