اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه عسلویه:

بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه تکمیل شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه عسلویه خواستار تکمیل بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه شد.

بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه تکمیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقوا و پرهیزگاری رمز موفقیت انسان در دنیا و آخرت است و باید در هر شرایطی از گناه و ناپاکی دوری گزینیم.

وی به ویژگی‌های شیعیان اشاره کرد و افزود: قلب شیعه از هر نیرنگ و دغل‌بازی پاک است و شیعیان همواره در راستای گسترش و ترویج اسلام اصیل تلاش می‌کنند.

امام جمعه عسلویه با تبریک سالروز ولادت امام حسن عسکری(ع) خاطرنشان کرد: الگوبرداری از زندگی ائمه اطهار(ع) باید سرلوحه امور قرار گیرد.

هاشمی‌نژاد به بیانات مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان ارتش اشاره کرد و یادآور شد: به فرموده مقام معظم رهبری" طبیعت دشمن این‌است که آزار و اذیت می‌کند و کاری جز آن از دست دشمن برنمی‌آید و البته دشمن هرگز نمی‌تواند جلو راه ما را ببندد.

وی در ادامه خواستار تلاش بیشتر مسئولان شد و گفت: مسئولان باید قدردان زحمات مردم باشند و بیشتر کار کنند و کم‌تر شعار بدهند.

امام جمعه عسلویه خواستار تکمیل بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه شد و افزود: از فرماندار و بخشدار و سایر مسئولان می‌خواهیم در تکمیل و راه‌اندازی این بیمارستان اهتمام ورزند تا شاهد بهبود خدمات درمانی در این منطقه باشیم.

هاشمی‌نژاد در ادامه خواستار انتصاب فرماندار ولایی و دلسوز برای عسلویه شد و اذعان داشت: عسلویه از مناطق مهم و تاثیرگذار در استان و کشور است و مسئولان باید در مسیر خدمت‌رسانی به مردم عسلویه همت بیشتری کنند.

وی همچنین سالروز وفات حضرت معصومه(س) را تسلیت گفت.

انتهای پیام/2451/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول