اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان‌رضوی:

جرائم رانندگی سبب فرهنگ‌سازی نمی‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تامین اجتماعی خراسان‌رضوی گفت: در بحث ترافیک و رانندگی جرائم تا حدودی تاثیرگذار است اما جرائم سبب فرهنگ‌سازی نمی‌شود.

جرائم رانندگی سبب فرهنگ‌سازی نمی‌شود

محمد قوامی در آستانه برگزاری دومین کنگره بین‌المللی ایمنی جاده‌‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: آموزش به منزله اصلی‌ترین نقطه در مسیر فرهنگ‌سازی ترافیک و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی محسوب می‌شود.

وی افزود: در بحث ترافیک و رانندگی، جرائم تا حدودی تاثیرگذار است اما جرائم سبب فرهنگ‌سازی نمی‌شود.

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان رضوی با بیان اینکه اقدامات سال‌های اخیر در حوزه فرهنگ ترافیک تحسین برانگیز است، خاطر نشان کرد: آموزش فرهنگ ترافیک و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در سال‌های اخیر به شکل جدی دنبال شده است.

وی تصریح کرد: نهادینه‌سازی فرهنگ بستن کمربند ایمنی از مواردی است که هم از لحاظ مقرراتی و هم از حیث آموزش به آن پرداخته شده است.

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان‌رضوی با تاکید بر اینکه عبارت «رعایت قانون برای حفظ و ایمنی خود فرد است»،‌ یادآور شد: اعمال قانون به تنهایی کارآمد نیست و برگزاری همایش ایمنی جاده‌ها می‌تواند زمینه‌ساز خوبی برای ارائه راهبردهای عملی و کارآمدی در این مسیر باشد.

قوامی تصریح کرد: موارد متعددی تعیین‌کننده سلامت فرد در جاده است، ایمنی جاده‌ها، رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی راننده برای حفظ جان خود و دیگر سرنشینان، برخورد جدی و قاطع پلیس با متخلفان راهنمایی و رانندگی در مجموع از موارد اثرگذار بر سلامت فرد در هنگام رانندگی است.

وی ادامه داد: برگزاری دومین کنگره بین‌المللی ایمنی جاده‌ها در محل بیمارستان فوق تخصصی رضوی فرصت مناسبی برای گردآوری طیف مؤثری از ایده‌ها و تجارب داخلی و خارجی تلقی می‌شود.

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان‌رضوی با ابراز خرسندی از محورهای کاربردی همایش گفت: این همایش با درایت برگزارکنندگان آن می‌تواند در تعیین الگوی مؤثر فرهنگی نقش اساسی ایفا کند.

گفتنی است دومین کنگره بین‌المللی ایمنی جاده‌ها 25 و 26 بهمن ماه امسال در بیمارستان فوق تخصصی رضوی مشهد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/70004/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول