اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل بنیاد مسکن خراسان‌جنوبی

پارک محله‌ای مسکن مهر نهبندان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: با حضور مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مدیرکل سازمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی، فرماندار و جمعی از مسئولان نهبندان پارک محله‌ای فاز نخست مسکن مهر این شهر افتتاح شد.

پارک محله‌ای مسکن مهر نهبندان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، شهردار نهبندان صبح امروز در آیین افتتاح این پروژه اظهار داشت: در فاز نخست مسکن مهر نهبندان تعداد دو پارک پیش‌بینی شده که یکی از آنها امروز افتتاح شده و پارک دیگر تا هفته دولت آماده بهره‌برداری می‌شود.

عباس ابراهیمی مساحت این پارک را 2 هزار و 500 مترمربع دانست و تصریح کرد: کار پیاده‌روسازی این پارک به متراژ 800 مترمربع با سنگ گرانیت انجام شده است.

وی با بیان اینکه برای این پروژه به میزان 500 متر طول کار جدول‌گذاری انجام شده است، افزود: فضای سبز این پارک به میزان یک‌هزار و 700 مترمربع است.

شهردار نهبندان تأمین روشنایی فضای این پارک با استفاده از نوع سولار(خورشیدی) را از ویژگی‌های ارزشمند این طرح عنوان کرد و گفت: تجهیزات پارک محله‌ای مسکن مهر نهبندان شامل نیمکت و وسایل ورزشی است که در پارک دوم این سایت وسایل بازی نیز پیش‌بینی شده است.

ابراهیمی اظهار داشت: برای اجرای این پروژه اعتباری معادل 55 میلیون تومان هزینه شده که 40 میلیون تومان آن از محل اعتبارات دولتی و 15 میلیون تومان دیگر از منابع جاری شهرداری نهبندان تأمین و هزینه شده است.

وی از جداسازی کامل آب شرب از فضای سبز در سایت مسکن مهر نهبندان خبر داد و افزود: به این منظور یک‌هزار و 900 متر عملیات اجرایی صورت گرفته است.

شهردار نهبندان تصریح کرد: برای اجرایی شدن پروژه جداسازی آب شرب از فضای سبز مسکن مهر اعتباری بالغ بر 60 میلیون تومان از منابع جاری شهرداری صرف شده است.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول