اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایلام:

ارائه خدمات تامین اجتماعی ایلام به مردم قابل تقدیر است

خبرگزاری فارس: امام جمعه ایلام گفت: ارائه خدمات تامین اجتماعی ایلام به مردم قابل تقدیر است.

ارائه خدمات تامین اجتماعی ایلام به مردم قابل تقدیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، آیت‌الله محمدنقی لطفی ظهر امروز در دیدار با مدیرکل و کارکنان تامین اجتماعی استان ایلام اظهار داشت: تامین اجتماعی یکی از نهادهای مهم ارائه خدمات به مردم است. 

وی ادامه داد: در طول 34 سال عمر بابرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمات شایانی به مردم ارائه شده است که تامین اجتماعی سهم بیشتری از این خدمات را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام نیز در این دیدار گزارش مشروحی از عملکرد اداره کل تامین اجتماعی استان ایلام ارائه کرد.

علی‌حسن جوزیان افزود: در حال حاضر 230 هزار ایلامی زیر پوشش تامین اجتماعی هستند، این تعداد بیمه شده که از سوی تامین اجتماعی زیر پوشش قرار گرفته‌اند، متشکل از کارگران و خانواده‌های تحت تکلفشان در ایلام است.

این مسئول اضافه کرد: با خروج آمار افراد تبعی از بیمه‌شدگان اصلی، در حال حاضر بیش از 60 هزار نفر بیمه شده اصلی این سازمان در استان ایلام هستند.

جوزیان تصریح کرد: تامین اجتماعی ایلام موظف است، به تمام این افراد خدمات بیمه‌ای، درمانی و تسهیلات رفاهی مانند پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه، پرداخت غرامت‌های مختلف و غیره ارائه کند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام گفت: برای احقاق این مهم و توسعه ارائه خدمات بیمه‌ای باید افرادی که در مراکز مختلف مشغول به فعالیت هستند از سوی کارفرمایان تحت پوشش بیمه قرار گیرند.

این مسئول اضافه کرد: این دستگاه اجرایی بخشی از فعالیت‌های خود را معطوف آگاه‌سازی و شناخت کارگران و کارفرمایان از مزایای بیمه تامین اجتماعی در سال‌های اخیر کرده است.

جوزیان ادامه داد: با وجود اذعان همگان به این مهم بازهم در پاره‌ای موارد دیده شده که کارگران شاغل در صنوف از این حق قانونی خود بی‌بهره مانده‌اند.

وی ادامه داد: این دستگاه اجرایی براساس قانون مکلف است نسبت به شناسایی این افراد و بیمه کردن آنان اقدام کند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام گفت: کارگران و کارفرمایان ایلامی که تاکنون از خدمات بیمه تامین اجتماعی بی‌بهره مانده‌اند باید در نخستین فرصت نسبت به تحت پوشش قرار گرفتن بیمه‌ای این نهاد اقدام کنند.

انتهای پیام/2246/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول